Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Programmer i pause

testdriver

Ha det bra..
Jeg synes det er nyttig å vite når programmer går inn i pause-modus og hvor lenge de har vært pauset. Dedikerer derfor denne tråden til info om programmer i pause.

- Vet noen sånn cirka når Inkmann og/eller Ice.net gikk i pause?
 

i-net

Medlem
Altså dette "pause" greiene er kanskje det jeg misliker mest av alt hos tradedoubler.... uvissheten over inntekter man opparbeider seg men ikke får se synlig er veeeeldig dumt/irriterende osv... Når man ikke vet hvordan man gjør det taper man penger.... fordi da vet man ikke om man bør bytte ut programmet med noe annet eller ikke.... Hører du MATS? :p Ønsker i det minste at statistikken kan vises selv om den står i pause.. :) takk...

Testdriver: Hva hjelper det å vite hvor lenge et program har vært i pause egentlig? Er jo umulig å si når/om/hvis den kommer tilbake... Jeg vil vite når de kommer UT av pause i steden... en forventet dato eller noe... takk det var alt kl.6 en morra... kanskje på tide å zove.. zzzz....
 

picxx

Well-Known Member
Enig med i-net her.
Går et program i pause blir det jo som å si at du kan gjerne annonsere for programmet, men enten betaler de og du får pengene dine, eller de betaler ikke og du taper alle pengene dine.

Synes man er veldig leflige overfor affiliates hos TD, mens man er veldig lempelige overfor annonsørene, men det er kanskje ikke affiliates man tjener mest på hos TD, så da så.
 

testdriver

Ha det bra..
Joda, jeg er jo enig med dere, men det eneste WF-medlemmer har forutsetning for å vite er når programmet faktisk gikk inn i pause-modus. Tviler på at TD vil spekulere i når programmer er forventet ut av pause-modus. Jeg vil tro de ønsker færrest mulig programmer som mulig i pause...

Men jo: Statistikk, om så i en egen rapport, for programmer i pause hadde vært en stor fordel, ja. "Programmet ble pauset xx.xx.xxxx" i det gule pause-iconets hover-tekst hadde også gjort ting enklere.

Programmer som gikk i pause for tre dager siden tar jeg nok sjansen på å bruke tid på, men programmer som har ligget i pause i et halvt år er det selvsagt ikke noe vits å investere tid i.
 

pleb

Medlem
Det skulle vært en to- eller tre-måneders oppsigelsestid der vi som annonsører får vite om når det eventuelle samarbeidet vil bli avsluttet. Dette skulle også gjelde for programmer som av en eller annen grunn skal dyttes inn i en pause. Usikkerheten blir jo bare større og større hvis firmaene som er knyttet til Tradedoubler har "all" makt.
 

Kassimaja

Geocacher
erotikknett gikk i pause på lørdag 24. juli
 
Topp