Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Programmer relatert til fotball/sport?

metallian

Medlem
Er det noen som er med i nettverk som har endel på sport/fotball fronten? Det er disse bloggene mine som har mest trafikk men TD f.eks har jo ingenting som er relatert til dette. Litt usikker på hva jeg ser etter men f.eks Perryman Sport, XXL, G-sport Canal+ fotball(Digital) eller lignende....den type annonsører.
 

metallian

Medlem
Keanu- TAkker, det prtogrammet er jeg godkjent for4 allerede, skal kikke :)

T:Takker- skal kikke :)

Problemet for noen av oss er jo at man BURDE være medlem av "alle" (ihvertfall mange) programmer for å hele tiden optimalisere kampanjene- men med liten trafikk kan det fort bety at det går måneder og år før man kommer opp i utbetalinger fra den enkelte, så greia er jo spisse det litt- for oss som ikke har tusenvis av unike brukere hver dag.
 

metallian

Medlem

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du har også Bladkongen hos TD, som har en del innenfor sport. Jeg vil jo på en måte tro at dine besøkende liker lesestoff, ellers ville de vel neppe lest bloggen din.

Viasat? Er ikke Viasat inne hos TD lenger?
 

Keanu

Geek
Hadde ikke fått med meg at CDon ikke inkluderte ondemand (potensielt).

Jeg så derimot noe som potensielt kan være interessant, buy.at har ViasatOnDemand-program. Der er det ikke noe Premier League, men det er noe sport, inkludert Champions League. Har heller ikke gjort noen erfaringer med det programmet selv.

For eksempel sportsklær er det irriterende lite av dessverre, men vi får håpe det kommer.
 

Mats@TD

Medlem
TD i Danmark har Unisport som selger det meste av fotballdrakter osv. TD UK har Kitbag som også fokuserer utelukkende på sportsprodukter.

Bladkongen er absolutt ikke stengt hos TradeDoubler. Vi leverer massevis av salg hver eneste dag og det er et program som konverterer veldig godt. Der finner du ganske mange sportsblader også.
 
Sist redigert:
Topp