Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Programvare som lærer meg engelsk?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg prater forferdelig dårlig engelsk. Jeg skriver dårlig engelsk. Jeg forstår engelsk meget bra. Vet dere om noe bra programvare som kan hjelpe meg med og faktisk prate / skrive bedre engelsk? Kurs / Skole er ikke akkurat aktuelt for meg nå for tiden kan man si, og kunne derfor tenke meg og heller prate med pcen i første omgang.

Har sett gode programmer for spansk, men for engelsk finner jeg ikke noe. Vet du om noe?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Slå av PC'en? Går det an? Hehe, neida. Brettspill som lærer oss språk altså. Spennende greier da. Vil dette gjøre oss bedre på og snakke engelsk? Jeg forstår nemlig engelsk meget bra, men det er prate / skrive som gjør det verre.
 

Alf

Medlem
Problemet med disse kursene er at du ender opp med skole engelsk. Driver du f.eks. amerikansk side er det en fordel å bli tatt for amerikaner.

Min egen metode var aktivt bruk av google. Jeg skrev først setningen/overskriften på egen engelsk før jeg googlet den. Det lærte jeg fort av.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke akkurat planer om og drive noen amerikanske nettsteder. Det kan amerikanserne få gjøre selv. Jeg vil bare lære meg og kommunisere med verden jeg.
 
Topp