Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prosjekt som det ligger penger i?

Hei har enn del penger på konto nå, derfor driver Jeg og planleger busniess prosjetket ligger det mest penger nå ? altså online eller offline det spiller ingen rolle:) var inne på starte enn nettbutikk og klør i fingrene og begynne med det men veit ikke om det er riktig og begynne med:)

så nå er det opp til dere hvor ligger pengene i dag? vil helst ha ting på PM!
 

Havers

Medlem
Hvis noen har en idè som er garantert å gi avkastning vil de ikke sette den av til noen andre uten å få pengene det gir.
 

namaste

Medlem
Sett opp en affiliate side for noe med høy provisjon, og kjøp trafikk på Facebook og AdWords, hank inn marginen. Skal ikke være umulig for deg å greie å optimalisere en landingsside så den gir 5% - 10% avkastning på trafikken du kjøper, så da har du jo bedre enn bankrente i vertfall.
 

Johan

Medlem
Skal du jobbe selv eller bare ha avkastning på pengene?
Hvis du er villig til å ta risiko er det å investere i oppstartselskap som skal på børs eller som skal bli en utbyttemaskin for eierne + eiendom det det potensielt ligger størst avkastning i. De to førstnevnte investeringene er som regel ikke noe gud og hvermann får muligheten til, men det går hvis man leter litt. Spesielt dersom du også har kompetanse å tilby. Litt avhengig av hvor mye penger du har ville jeg delt det på noe som du utvikler selv og et oppstatselskap/eiendom
 

Bjrl

Medlem
Altså... Hva er "en del penger" da? Ti tusen? Hundre tusen? En million?

Det er jo helt umulig å gi råd utfra det du skriver her. Eller... Bruk et av disse tipsene, så tjener du penger:

1) Kjøp billig, selg dyrt.
2) Jobb hardt, mye og lenge - innenfor et område der du har fortrinn som dine konkurrenter ikke har, eller skaff deg fortrinn som gjør at kundene heller velger deg enn konkurrentene dine. Eller jobb hardt, planmessig og intensivt under de samme forutsetninger.
3) Få rettighetene til å utvinne olje, gass eller mineralressurser i et ustabilt område av verden, og vent på at det skjer noe som stabiliserer situasjonen der.

For 10.000 kroner kan jeg skaffe deg et vareparti billig som du kan selge dyrt (til 8-10 ganger innkjøpspris).

For 100.000 kroner kan jeg skaffe deg fortrinn som konkurrentene dine ikke har.

For en million kan jeg skaffe deg eierskap til gruve- og mineralrettigheter i et land med STABILT styre. For halve prisen kan jeg ordne det i et mer ustabilt land.

Men jeg må vel si at det ikke akkurat oser hverken langsiktighet, planmessighet eller gjennomføringskraft av åpningsposten din - og ingen av de egenskapene kan jeg skaffe deg, det må du utvikle selv.
 
Topp