Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pussig ranking

Tonny Kluften

Administrator
Jeg ranker foran et stort norsk nettsted med rss-utdrag fra siden det dreier seg om. Siden jeg ranker med har ca. 50 innlinker, er et èn sides nettsted som kun viser en side med masse rss feeds.
Dette må vel kunne karakteriseres som er grov feil fra Google. Orginalsiden burde danke meg ut totalt. Hvordan kan Google misse så fullstendig? Opplever dere slikt?
 

zapotek

Medlem
Du sier at det er et ensides nettsted som danker ut en side med 50 innlenker. Tipper det dreier seg kun om en spesiell søkefrase. Gjerne en som er del av domenenavnet ditt.

Som Kenneth sier så kan det jo synke. Man har en tendens til å rangere meget høyt med en gang Google indexerer siden.
 

picxx

Well-Known Member
Du sier at det er et ensides nettsted som danker ut en side med 50 innlenker.

Nei, han sier at siden han ranker med har 50 innlinker. Og siden 50 innlinker ikke er mange innlinker mener han det er rart at han ranker over et nettsted med muligens flere hundre tusen innlinker. ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Siden jeg ranker med har 50 innlinker fra 5 forskj. nettsteder. Søkeordet finnes ikke i domenenavnet. Nettstedet feeden kommer fra har ca.50000 innlenker og er solid og anerkjent.
Siden min har blitt indeksert for lenge siden.
Ja, den vil miste rankingen fordi innholdet er kun fra feeds som forandrer seg hele tida.
 
Topp