Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Røde Kors

Bjørnar

Gründer
Siden det går litt i bølgedaler med svartid hos TD;

Er det bare meg som har trøbbel med Røde Kors-kampanjen? 160*600 får jeg ikke vist med JS. Iframe får jeg der vist, men ikke mulig å klikke på den.

Noen andre som opplever dette?
 

zapotek

Medlem
Ikkje bra, sjekka det samme på en av mine sider. Umulig å klikke på annonsen. Opplevde det samme med et annet annonseprogram på Tradedoubler for en tid tilbake også.
 

Bjørnar

Gründer
Før forumtrollene kommer løpende; jeg har selvsagt gitt beskjed til dem, men ikke fått noen respons der på noen dager.

Flott at dere gadd teste - da er det jo en litt større feil.
 

Bjørnar

Gründer
Okei - fortsatt ikke fått noe svar fra TD og purring er sendt.

Noen som har erfaringer med at de ikke svarer? Jeg er nok ikke den største publisheren dems, men ettersom dette er en feil som gjelder flere enn meg, så vil jeg jo anta at de ønsker å løse opp.
 
U

UglyKidJoe

Guest
For å si det enkelt, TD har til gode å svare på et par av mine henvendelser sendt til dem for rundt ett år siden ;)
 

JoachimO

Medlem
Har du forsøkt en PM her på forumet til Joakim? Hadde selv noen issues med NetCom konkurransen de kjørte i sommer, og etter kontakt her kastet han seg rundt og fikset det på rekordtid :)
 

Joakim@TD

Medlem
Hei,

Først og fremst er grunnen til at det varierer litt på respons at konsulentene selv tar support for sine programmer. Jeg tar support som omhandler alt annet enn programspesifikke problemer. Men uansett om dere ikke får svar er det greit å si ifra, så skal jeg ta det videre.

Røde Kors har hatt lastet opp kreativene fra sitt produksjonsbyrå selv, og her har det ikke blitt lagt på en clicktag i flashfilen.

En litt lengre historie gjort kort, så eksisterer ikke produksjonsfirmaet de brukte lenger - så det har tatt lengre tid enn først antatt - da dette vanligvis er en quickfix.

Derfor vil vi slette flashannonsene og legge på statiske bilder foreløpig, da vi har mulighet til å legge inn en click tag selv.

Beklager at dette har vært et problem, og dere må aldri slutte å si ifra om dere kommer over noe liknende.

Mvh Joakim
 

Bjørnar

Gründer
Flott at dere fikser.

Men er overhodet ikke imponert over svartiden, uansett hva slags løsning og system dere har på å svare tickets, så her har dere virkelig en jobb å gjøre - og kanskje informere bedre om supportmuligheter etc inne på Tradedoubler.no.
 

Joakim@TD

Medlem
Flott at dere fikser.

Men er overhodet ikke imponert over svartiden, uansett hva slags løsning og system dere har på å svare tickets, så her har dere virkelig en jobb å gjøre - og kanskje informere bedre om supportmuligheter etc inne på Tradedoubler.no.

Det har du helt rett i, og det jobbes med å prioritere dette mer.

Noen ganger kan det variere på responstid fordi konsulentene må ta kontakt med kunden for å få svar på enkelte problemer, da blir det til at man venter på et svar før man kan svare videre.

Det er også slik at enkelte programmer betaler våre konsulenter for å håndtere deres programmer, mens noen ikke har konsulentsupport i det hele tatt. Da vil det også dessverre variere på tid brukt på de forskjellige programmene.

Uansett, så skal responstiden være kort, og det er bare å beklage at det til tider kan ta tid.

Mvh Joakim
 

Bjørnar

Gründer
"Hei, vi undersøker med Røde Kors nå hva som har skjedd. Vi kommer tilbake til deg så fort vi vet noe, men erfaringsmessig vet vi at dette kan ta 1-2 uker å få opp materiellet igjen. Du hører fra oss".

Vi driter egentlig i tiden det tar å fikse ting, men å ikke høre NOE, er ganske ille. Holdere publishere informert, så kan strikken strekkes lengre enn den kan i dag.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det er også slik at enkelte programmer betaler våre konsulenter for å håndtere deres programmer, mens noen ikke har konsulentsupport i det hele tatt. Da vil det også dessverre variere på tid brukt på de forskjellige programmene.

Så det betyr at hvis ikke annonsøren betaler dere så vil ikke dere svare på henvendelser ang. programmet eller det vil ta lang tid? Vet du hva, det er helt bak mål, det er ikke annonsøren affiliatene har et kundeforhold til, det er dere. Og det er dere som får pepper og dårlig rykte når dere ikke svarer på henvendelser som er rettet til dere.
 
Sist redigert:

Joakim@TD

Medlem
Så det betyr at hvis ikke annonsøren betaler dere så vil ikke dere svare på henvendelser ang. programmet eller det vil ta lang tid? Vet du hva, det er helt bak mål, det er ikke annonsøren affiliatene har et kundeforhold til, det er dere. Og det er dere som får pepper og dårlig rykte når dere ikke svarer på henvendelser som er rettet til dere.


Det er såklart ikke det jeg mente, eller skrev.

Det betyr bare at enkelte annonsører ønsker å styre programmene mest mulig selv, eller betaler oss for å gjøre det. Dette går på alt annet enn support. Altså å drive generell konsulentvirksomhet for å forbedre programmet så både kunde og affiliates er fornøyde.

Supportfunksjonen er uansett lik for alle, men enkelte problemer løses enten av oss, eller annonsøren selv. Dette går på myndighet og kontrakter.

Alle affiliateprogrammene er fordelt på konsulentene, da vil det også naturligvis variere på hvem som får ticketen og hvor fort den enkelte svarer - og ikke minst trykket på support generelt er veldig variabelt.

Vi har 35 000 registrerte affiliates bare i Norge, og mange fler i utlandet som skal håndteres og hjelpes i tillegg til kundene. Derfor vil det naturligvis være bølgedaler.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er såklart ikke det jeg mente, eller skrev.

Det betyr bare at enkelte annonsører ønsker å styre programmene mest mulig selv, eller betaler oss for å gjøre det. Dette går på alt annet enn support. Altså å drive generell konsulentvirksomhet for å forbedre programmet så både kunde og affiliates er fornøyde.

Supportfunksjonen er uansett lik for alle, men enkelte problemer løses enten av oss, eller annonsøren selv. Dette går på myndighet og kontrakter.

Alle affiliateprogrammene er fordelt på konsulentene, da vil det også naturligvis variere på hvem som får ticketen og hvor fort den enkelte svarer - og ikke minst trykket på support generelt er veldig variabelt.

Vi har 35 000 registrerte affiliates bare i Norge, og mange fler i utlandet som skal håndteres og hjelpes i tillegg til kundene. Derfor vil det naturligvis være bølgedaler.

Jeg antar det er mange som har sendt inn vedr denne kampanjen - da kan jeg tenke meg man ville løst dette ved en felles mail ut til ALLE affiliates.
 
Topp