Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rask registrering av .no

prisguiden

New Member
Ser at eindel har klaga på registreringstiden av .no domener. Så her er min erfaring.

Eg bestilte et domene herom dagen midt på natto, tror klokkå var 3-4. Sendte bestillingen, fikk e-post i retur etter noen minutter med egenerklæring som måtte signeres. Jeg signerte den før jeg la meg og returnerte den pr e-post. Når jeg vakna såg jeg at domene var blitt registrert noen få minutter etter jeg hadde returnert den. Dette var som sagt midt på natta.

Eg prøvde nå i natt igjen, sendte egenerklæringen til dei for 10 min siden og nå var domene registrert!

Og eg slippe å måtte forhåndsbetale noe, eg får faktura om nokre dagar.

Vet ikkje om eg har vøre heldig, men det skjedde 2 ganger med flere dagers mellomrom. Må sei det var imponerande.

Leverandøren var ukjent for meg, ble tipsa av en kamerat. Men eg e kjempe fornøyd! Webhotell, E-post og Domene, Domenenavn, Registrere Domene - Fastline.no var leverandøren.
 

NilsF

Medlem
Når jeg vakna såg jeg at domene var blitt registrert noen få minutter etter jeg hadde returnert den. Dette var som sagt midt på natta.

Eg prøvde nå i natt igjen, sendte egenerklæringen til dei for 10 min siden og nå var domene registrert!

Det høres nesten for godt ut til å være sant at en liten (?) registrar har døgnkontiuerlig bemanning for registrering av .no-domener. Jo de har visst det, jeg fant det nå:

"Vår 24/7/365- support består av driftsspesialister som er på vakt og tilgjengelig døgnet rundt, hele året."

Hvis dette da ikke bare gjelder "Nød support 24/7" som står omtalt på nettsiden, og som faktureres med 1200 kroner.
 
Sist redigert:
Topp