Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Raskere statistikk

TradeDoublerNO

Tradedoubler
TradeDoubler har de siste månedene jobbet hardt med underliggende infrastruktur for å ta unna den store veksten i transaksjoner vi opplever på tvers av hele vårt nettverk i Europa og Sør-Amerika.

Denne jobben har blant annet resultert i vesentlig raskere oppdatering av statistikk i våre grensesnitt for både affiliates og annonsører. Salgsstatistikken er nå oppdatert normalt et sted mellom 5-10 minutter etter transaksjonen fant sted - mot 1-2 timer tidligere. Dette gjelder også for de som benytter direkte uttrek via APIene.

Du kan se når statistikken sist ble oppdatert ved å klikke på "Les mer" under "Sist oppdatert" øverst i alle rapporter. Det vil fortsatt kunne være perioder hvor statistikken kan ligge mer enn normalt på etterskudd, men den nye "normalen" er nå vesentlig redusert.

Dette er prosjekt som det har vært jobbet en stund med og grunnlaget for flere andre spente produktlanseringer vi kommer med i 2012.
 

tritrans

Medlem
Er det flere som har problemer med å generere rapporter? Hvis jeg prøver å generere en rapport for siste år ved å benytte "Mine rapporter" kommer "Processing report..." opp, men noen rapport kommer ikke. Dette har skjedd av og til tidligere, men nå får jeg ikke generert noen egendefinert rapport lenger. Hvis jeg benytter oversiktsrapport får jeg av og til en rapport, men ofte får jeg beskjed om at den sendes på email.

Det hjelper ikke med raskere statistikk hvis man ikke får lett tilgang til den.....
 
Sist redigert:
Topp