Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Redesign av Humoristen.no (søker webdesigner)

Jeg har drevet Humoristen.no i mange år, og har nå bestemt meg for å pusse opp siden.

Siden jeg selv ikke er så veldig god på webdesign, er jeg interessert i pris på redesign av siden. Jeg er i utgangspunktet interessert i én mal med fast bredde. All implementering foretar jeg selv. Malen må være valid XHTML og valid CSS. Den må være tilpasset diverse standard annonsestørrelser fra Tradedoubler og Google Adsense, slik jeg får noe gryn inn i kassa.

Jeg er interessert i pris på mal, samt timepris for evt. ekstraarbeid.
Send meg også referanser på tidligere arbeid.

Pristilbud og hva du/dere kan tilby kan sendes til nilsove(at)dagensside.no

Om det er noe du lurer på så er det bare å fyre løs med spørsmål her eller via e-posten.
 

Gaasehud

Medlem
Bare så det er klart for alle som kunne være intr. i å ta oppdraget; skal malen kune være i XHTML og CSS og utvikleren skal ikke forholde seg til noe CMS? F.eks. implentere i WordPress eller nåværende system? :)
 
Bare så det er klart for alle som kunne være intr. i å ta oppdraget; skal malen kune være i XHTML og CSS og utvikleren skal ikke forholde seg til noe CMS? F.eks. implentere i WordPress eller nåværende system? :)
Det stemmer, jeg foretar all implementering selv. Systemet er egenkomponert. Malen kan selvsagt inneholde noe form for javascript. Bruker f.eks jquery for å gi karakter på vitsene/humorbildene.
 
Topp