Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Redesign av inaktiv nettside

Jan W.

Medlem
Har nå tatt opp igjen et magasin-prosjekt. Vi var egentlig 3 personer so skulle skrivet på dette nettstedet, nå er det bare meg igjen. I den forbindelse har jeg endret noe på designet.

attachment.php


Hovedpoenget er at det skal være ryddig og oversiktlig. Er det det?
 
Sist redigert:

Sjefskoder

Sjefskoder
Som en sann linux-bruker må jeg få s at jeg likte dette ;)

Men, er litt vanskelig å komme med noe mer direkte tilbakemeldinger når ikke det foreligger en nettside, kun et bilde..

Men, jeg liker hva jeg ser ;)
 

Jan W.

Medlem
Takk for det :)
Nettsiden er for øyeblikket nede, men vil mest sannsynlig være oppe i løpet av morgendagen. Da med nytt innhold.

Litt større oppløsning. Forsiden

skjermskudd.png



Single.

fullview.png



Er bruken av farger grei eller?
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Jeg synes fortsatt at dette ser veldig, veldig bra ut :)

Gleder meg til siden er oppe å går ;)

Gidder du å sende et PM når den er det forresten??
 

Jan W.

Medlem
@Sjefskoder
Skal gi beskjed når den er oppe ;)

Du kan ikke gjøre noe så siden blir litt tøff i trynet da? Vise at Linux har litt attitude liksom.

Hele poenget med linux er å holde det på et relativt enkelt nivå, dette skal gjenspeile seg i nettstedet. Attitude? Faktisk har Linux så mye attitude du selv slenger på den ;) Nesten som Lego.

Norsk-Linux har aldri vært noe prestisjeprosjekt hva webdesign angår, dette skal bare funke, på en oversiktlig og enkel måte. Når det er sagt, er jeg ganske fornøyd da :)
 
Heisann!

Synes du har all grunn til å være fornøyd! Ser meget ryddig ut!

Om jeg skal prøve å finne ett eller annet å pirke på, burde streken over de forskjellige menypunktene kanskje fortsette helt til høyre, slik streken under gjør?
 

Jan W.

Medlem
Heisann!

Synes du har all grunn til å være fornøyd! Ser meget ryddig ut!

Om jeg skal prøve å finne ett eller annet å pirke på, burde streken over de forskjellige menypunktene kanskje fortsette helt til høyre, slik streken under gjør?

Takk for det ;)
ang border-top meny, dette ble gjort for å bryte litt med alle "strekene". Ble kanskje litt kantete uten (?)


Ikke enda ivertfall, kanskje seinere. Men annonseringer er ikke drivkraften ;)
 
Topp