Redirect ved login i WPMU-problem (Mac)

Gaasehud

Medlem
Heisann!

Har funnet et script som gjør at brukere på en wpmu-side jeg mekker kan logge seg inn uten å gå til /wp-admin.
Denne siden: Kalibergym Treningsblogg
Dette funker ypperlig i alle nettlesere på min PC, men det fungerte ikke hos oppdragsgiver på hans Mac.

Noen som kan hjelpe? Vanskelig for meg uten Mac og skjønner heller ikke feilen. Dere kan prøve å logge dere inn med bruker: demo og passord: demo. Scriptet er slik:

HTML:
<form name="loginform" id="loginform" action="<?php bloginfo('url') ?>/wp-login.php" method="post">

<label>Brukernavn: <input type="text" name="log" class="input" value="" tabindex="10" id="brukernavn" /></label><br />
<label>Passord: <input type="password" name="pwd" class="input" value="" tabindex="20" id="passord" /></label><br />

<input type="submit" name="wp-submit" id="login-submit" value="Logg inn" tabindex="30" />

<!--Safe info <label for="rememberme"><input name="rememberme" id="rememberme" type="checkbox" checked="checked" value="forever" /></label>-->

<input type="hidden" name="redirect_to" value="<?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>"/>

</form>

<?php endif // (is_user_logged_in()) ?>

På forhånd takk! :)

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei hei
Jeg sitter på mac og jeg logget inn uten problemer.. kunne da velge om jeg ville komme inn på kontrolpanelet
merket ikke noe rart.. jeg bruker safari ..

edit: fikk en feil på siden Demo User
får dene selv om jeg er pålogget eller ikke.. er etteller annet med sidebaren

Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
artig. brukte omtrent samme løsning på en side for noen dager siden. verden er liten:)

og jeg fikk logget meg inn helt fint med mac og firefox3.
problemet hos kunden sitter nok hos kundens maskin/nettleser/innstillinger. be ham prøve med flere nettlesere.

Gaasehud

Medlem
Ok, hjertelig takk for svar! :) Må dobbelthøre med kunden ja. Feilen på demosida skyldes bare en plugin som ikke er aktivert, ikke noe med dette å gjøre. Takk igjen, kommer tilbake etter hvert.

Topp