Gaasehud
Medlem
Heisann!
Har funnet et script som gjør at brukere på en wpmu-side jeg mekker kan logge seg inn uten å gå til /wp-admin.
Denne siden: Kalibergym Treningsblogg
Dette funker ypperlig i alle nettlesere på min PC, men det fungerte ikke hos oppdragsgiver på hans Mac.
Noen som kan hjelpe? Vanskelig for meg uten Mac og skjønner heller ikke feilen. Dere kan prøve å logge dere inn med bruker: demo og passord: demo. Scriptet er slik:
På forhånd takk!
Har funnet et script som gjør at brukere på en wpmu-side jeg mekker kan logge seg inn uten å gå til /wp-admin.
Denne siden: Kalibergym Treningsblogg
Dette funker ypperlig i alle nettlesere på min PC, men det fungerte ikke hos oppdragsgiver på hans Mac.
Noen som kan hjelpe? Vanskelig for meg uten Mac og skjønner heller ikke feilen. Dere kan prøve å logge dere inn med bruker: demo og passord: demo. Scriptet er slik:
HTML:
<form name="loginform" id="loginform" action="<?php bloginfo('url') ?>/wp-login.php" method="post">
<label>Brukernavn: <input type="text" name="log" class="input" value="" tabindex="10" id="brukernavn" /></label><br />
<label>Passord: <input type="password" name="pwd" class="input" value="" tabindex="20" id="passord" /></label><br />
<input type="submit" name="wp-submit" id="login-submit" value="Logg inn" tabindex="30" />
<!--Safe info <label for="rememberme"><input name="rememberme" id="rememberme" type="checkbox" checked="checked" value="forever" /></label>-->
<input type="hidden" name="redirect_to" value="<?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>"/>
</form>
<?php endif // (is_user_logged_in()) ?>
På forhånd takk!