Hei. Driver dropshipping mot utlandet.
Jeg har fått 25 salg ila en dag. Versjonen av dropshipping jeg praktiserer tar utg. punkt i at jeg på slutten av dagen sender et excel-ark som inkluderer all kjøpsinformasjon til produsent. En salgskvittering brukes som bilag til å bokføre salgene.
Produsent fakturer meg , med alle bestillingene jeg har gjort ila en dag. Er det noen krav ifh til hvordan salgene sammenstilles med varekostnaden om jeg for eksempel skulle fått ettersyn; holder det at jeg simpelthen bokfører alle salgene og at jeg fører varekostnaden med bilag. Er det noen krav til hva kvittering fra produsent MÅ inneholde? Det jeg ønsker å vite her, er om det er noe jeg må passe på, er det noen krav til hvordan inntekter og salg skal sammenstilles eller om det eneste jeg trenger å gjøre er å bokføre faktura fra selger og salgene?
Jeg har fått 25 salg ila en dag. Versjonen av dropshipping jeg praktiserer tar utg. punkt i at jeg på slutten av dagen sender et excel-ark som inkluderer all kjøpsinformasjon til produsent. En salgskvittering brukes som bilag til å bokføre salgene.
Produsent fakturer meg , med alle bestillingene jeg har gjort ila en dag. Er det noen krav ifh til hvordan salgene sammenstilles med varekostnaden om jeg for eksempel skulle fått ettersyn; holder det at jeg simpelthen bokfører alle salgene og at jeg fører varekostnaden med bilag. Er det noen krav til hva kvittering fra produsent MÅ inneholde? Det jeg ønsker å vite her, er om det er noe jeg må passe på, er det noen krav til hvordan inntekter og salg skal sammenstilles eller om det eneste jeg trenger å gjøre er å bokføre faktura fra selger og salgene?