Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapsfører -Online?

Dseller

Medlem
Skal åpne nettbutikken min i januar/februar 2014, så vurderer å skaffe meg regnskapsfører.

Jeg startet ENK i sommer men har ikke ført noe regnskap siden jeg bare har kjøpt domene, webhotell, plugins, themes osv... tenkte det ikke var noe poeng når jeg ikke skulle starte å selge før 2014. (burde jeg ta meg sammen å samle alle bilag og sette opp et regnskap, eller er det ikke noe poeng når jeg ikke har fått en eneste krone inn i kassa?)

Men uansett, jeg har veldig lyst til å skaffe meg en regnskapsfører men jeg vet ikke om det er så lønnsomt når jeg ikke vet om jeg kommer til å selge noe bra det første året.

Har regnskapsførerer ofte en fast pris, eller går det på hvor mange timer som h*n bruker?

Planen var først å skaffe en regnskapsfører når jeg ble mva pliktig, men ser nå at det kan være greit med en regnskapsfører fra første dag i 2014.

1:Burde jeg sette sammen regnskap for 2013?

2:Hva tenker dere om å skaffe regnskapsfører selv om jeg ikke vet om jeg kommer til å selge noe bra?

3:hvor mye koster CA en regnskapsfører i året for en relativt liten bedrift?

4:Er det mest vanlig med "online" regnskapsførerer eller burde jeg finne en lokal fører?

5:Hvor finner man evt regnskapsførere på nett?


På forhånd takk for svar!
 
Topp