Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapsfører søker oppgaver

Status
Stengt for ytterligere svar.

Living Glad

Brukertittel
Hei,

jeg har arbeidet som økonomisjef siden år 1998. Holder på å bli autorisert regnskapsfører og har kun en prøve igjen for å få autorisasjonen. Jeg er derfor på utkikk etter fremtidige oppdrag. Jeg har kontor på GA-terminalen Gardermoen, har 2 ansatte. Jeg har ført regnskap for både AS (store selskap) og enkeltmannsfirma.

Ellers så er jeg IT utdannet og har designet veldig mange websider, samt satt opp en del programmer, databaser som er spesialdesignet for kunder.

hvis du er interessert send e-post til h@hksholding.no for nærmere informasjon.
 

Living Glad

Brukertittel
Jeg leter fremdeles etter økonomioppdrag.

Du som gir meg oppdrag kan i tillegg få 4 timers gratis bedriftsrådgiving og hjelp med re-design og / eller oppsett av webside. Det kan være lurt, spesielt med hensyn til design av layout - noe jeg tror jeg kan ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
2 spørsmål:

1. Vil du si dine ferdigheter innen webdesign er bedre enn regnskapsførerkunnskapene dine? Hvilke av de to er din sterkeste side?

2. Har du erfaring med bruk av e-conomic.no
 

Living Glad

Brukertittel
Svar på spørsmål:

Jeg tror nok at hvis jeg plukker frem det allerbeste så er webdesign hos meg like god som hvordan jeg utfører økonomioppgaver, regnskap. Jeg er fullt klar over at noen av de websider jeg har lagd er ikke det som en kaller topnotch, men jeg har iblandt hevet de opp på 1 dag og så blitt "ferdig" med de.

Jeg kan flash og mye annet flott som jeg ikke bruker. Jeg liker å ta shortcuts og bruke det som andre har lagd før meg. Forandre litt på det ja... og ikke lage alt fra scratch selv. Men jeg har også lagd komplekse ting helt fra scratch hvis en tenker databaser:

http://apex.shellprompt.net/pls/apex/f?p=490:1

hvor du ser webside til en database jeg har selv lagd fra scratch fra grunnen av. Den er kompleks og avansert og uferdig, for jeg har aldri tid å bli ferdig.

Webdesign ellers.. om den er vakker eller ikke, tja.. mål med web er å fange kunden - som regel og da er det noen få ting som er viktig, så som å ha siden oversiktlig og enkel å bruke, budskapet skal rett i mål uten skrupler og dilldall. Ikke alltid en lykkes med det til tross de ser fantastisk utfra flash og diverse designfinesser.

Regnskap. Jeg har hittill ikke holdt på med regnskap for noen som ønsket jeg skulle slutte med det og jeg har ført regnskap for minimum 14 selskap hvorav 12 AS. Dette har jeg gjort gjennom rådgiving hvor en har måttet rense opp etter en regnskapsfører som ikke klarte jobben og/eller at jeg har vært ansatt i selskapet og/eller vært vikar for å hjelpe til.

Jeg er ikke autorisert og mangler litt på det som har med ENK å gjøre, men det er jammen meg ikke mye, samt det at årsoppgjør og skatteregler er material jeg leser på nå får å ta eksamen i, som siste ledd for å bli autorisert. Jeg har ellers vært økonomisjef on/off siden år 1998 her i Norge.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Blitt autorisert enda?

/S
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Neeeei, dette vart itte bra..

Kan sammenlignes med en Windows-maskin..

"joda, alt er bare fint og funker som berre den.. som berre den.. som.."
*bluescreen* :p


/S
 

Nutz

Med lem
Hadde sikkert bare vært å ta en telefon dersom dere tror dere har blitt fanget opp i et overivrig spamfilter. ;)
Kanskje veien å gå i stedet for å snakke nedlatende og gi syrlige slengkommentarer om firma og person..
 

hansson

Langveisfarende
Det er verken nedlatende eller syrlig, det er fakta. Det med spamfilteret var tatt med for å la tvilen komme firmaet til gode. Ellers bruker jeg ikke telefon, jeg er 100% skriftlig...

Om hun kan webdesign eller ikke er opp til personen som ser. At Kenneth ikke synes hun kan det er en ærlig sak.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp