Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reisetilsyden.no selges

Vurderer å selge Reise til syden

Reise til syden er en side med spennende reiseartikler med oversiktlig design og navigering. Det er tynt med innhold og siden er SEO-optimalisert insite.

Det er IKKE gjort noe SEO offsite på siden, om det ønskes kan jeg være til hjelp med for å få det beste mulig resultat. (Jobber til daglig med SEO for et av norges største mediebyråer.)

Her kjøper du en ferdig nettside med potensiale.

Alle tilbud er velkomne.
 
Ja, det er unike artikler. Her får du en side som er ferdig optimalisert på alle kanter.

Dette er en side fiks ferdig side. Jeg hadde planer om å jobbe mye med SEO på, i stede fikk jeg som sagt en jobb i et stort mediebyrå og det passer derfor ikke å ha denne siden.

Bilde er enten egne (som du får med på kjøpet) eller fra sxc. Har en stor del bilder å ta av, så om du trenger bilder i fremtiden er det stor sannsynlighet for at jeg har et som passer.

Skambud er lov, så lenger man holder seg 4-sifret :)

Analytics forteller at det har vært 50 personer innom siden, så besøkene er ikke noe man kjøper her.
 
Sist redigert:
Hoster du den på en server med phpmyadmin? Jeg har bydd på sider - og fått tilslaget - og så har det vært et plunder av en annen verden å flytte sidene fordi det mangler phpmyadmin der.

Eventuelt om det går an å bare fortsette å bruke samme server som deg? Hva er i såfall de løpende kostnadene på serveren?

Ja, det er riktig. Og den som kjøper nettstedet for lov til ha nettstedet på min server hos STW, frem til vedkommende ønsker å flytte nettstedet nå, eller en gang i fremtiden uten at det skal koste deg noe ekstra. Jeg kan også hjelpe med flytting.

Kan legge til at betalingen vil skje til et moms registrert selskap.
-
Nyeste bud er fra Dag Frogner på 2000,-
 
Sist redigert:
Topp