Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reisetorget?

arve

Medlem
I prosjektet "sjekking av gamle Tradedoublerlinker" har jeg nå kommet Reisetorget.

Linkene til reisetorget er ikke døde men de går til denne landingssiden: ksb. apollo. no/ booking/ partners/ reisetorget/ reisetorget.html

"Reisetorgets salgsvirksomhet på Internett er lagt ned."

Ikke veldig salgbart med andre ord.:(

Jeg kan ikke se at jeg har fått noen informasjon om dette fra TD.
 

webpiken

Medlem
Kanskje du har bedt om å ikke motta nyhetbrev fra dem?

Jeg fikk ihvertfall denne e-posten 22. januar i år:

Kjære affiliate,

Reisetorgets salgsvirksomhet på internett er lagt ned. Det er da selvfølgelig naturlig at de også
avslutter samarbeidet med Tradedoubler.

Programmet til Reisetorget skulle løpe ut Januar 2009, men uheldigvis kan det virke som Reisetorget
ikke har tatt hensyn til dette og lagt ned virksomheten sin før avtalen med Tradedoubler gikk
ut.Dette er desverre ikke kommunisert til Tradedoubler.

Jeg anmoder samtlige om å bytte ut eventuelle bannere / tekstlenker dere har fra Reisetorget og
erstatte de med bannere / tekstlenker fra et annet reiseprogram fra TradeDoubler, f.eks eBookers
snarest.

Med vennlig hilsen,
TradeDoubler
 

Mats@TD

Medlem
Reisetorget er avsluttet jamfør e-post sendt ut 22. januar. De la ned sin virksomhet relativt overraskende.

Kjære affiliate,

Reisetorgets salgsvirksomhet på internett er lagt ned. Det er da selvfølgelig naturlig at de også avslutter samarbeidet med Tradedoubler.

Programmet til Reisetorget skulle løpe ut Januar 2009, men uheldigvis kan det virke som Reisetorget ikke har tatt hensyn til dette og lagt ned virksomheten sin før avtalen med Tradedoubler gikk ut.Dette er desverre ikke kommunisert til Tradedoubler.

Jeg anmoder samtlige om å bytte ut eventuelle bannere / tekstlenker dere har fra Reisetorget og erstatte de med bannere / tekstlenker fra et annet reiseprogram fra TradeDoubler, f.eks eBookers snarest.


Med vennlig hilsen,
TradeDoubler
 
Topp