Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reklamere i Norsk Nettverk av engelskpråklige sider.

Status
Stengt for ytterligere svar.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg har ingen skjult agenda, bortsett fra vanlige bedriftshemmeligheter, så derfor postet jeg denne Jeg savner et underforum for markedsfring. - Forum - Hardware.no tråden på det norske forumet der jeg er mest aktiv.

Har dere ikke mer enn sure kommentarer å komme med, vennligst respekter at andre kan ha annet å gjøre enn å sitte å kommentere alt mulig.

Ærlig talt, hva galt har WF gjort slik at du kommer med sure oppgulp? Jeg foreslår at du bruker andre kanaler for å fremme dine økonomiske interesser og glemmer WF.
 

KBleivik

Banned
Ærlig talt, hva galt har WF gjort slik at du kommer med sure oppgulp? Jeg foreslår at du bruker andre kanaler for å fremme dine økonomiske interesser og glemmer WF.
Ordet sure oppgulp avhenger vel av hvem man ser i øynene.

Lær deg rykte behandling. Hvorfor kunne ikke dere tidd stilt om dere ikke hadde annet å si? Ble det dere skrev skrevet for å devaluere mitt rykte? Kunne ikke andre fått vurdere selv om de ville ha reklame på mine sider eller ikke. Jeg mener i tillegg at det er billig. Tiden vil vise om det er riktig.

Jeg setter strek der. Kommenter så mye dere vil om dere ikke har viktigere ting å gjøre.

Jeg har også opprettet mitt eget norske forum i dag.

Det er sjelden jeg reagerer så krafitg som her.

Får si som en av mine læremestre sa til sine ansatte.

Det kan være greit at du taper penger for selskapet, men prøver du å ødelegge merket eller mitt rykte, er jeg nådeløs.

------------------------------------------- 00 -----------------------------------------
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Ordet sure oppgulp avhenger vel av hvem man ser i øynene.

Lær deg rykte behandling.

Jeg har også opprettet mitt eget norske forum i dag.



------------------------------------------- 00 -----------------------------------------

Orddelingsfeil. Ryktebehandling. Hvorfor skal folk velge ditt forum?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dere får si og mene hva dere vil. Slikt som ovenfor preller av som vann på gåsen. Jeg har ingen skjult agenda, bortsett fra vanlige bedriftshemmeligheter, så derfor postet jeg denne Jeg savner et underforum for markedsfring. - Forum - Hardware.no tråden på det norske forumet der jeg er mest aktiv.

Har dere ikke mer enn sure kommentarer å komme med, vennligst respekter at andre kan ha annet å gjøre enn å sitte å kommentere alt mulig.

Jeg hadde planer om å holde meg unna denne tråden da jeg fort så hvor den gikk hen, men klarte ikke allikevel.

Jeg ser at du har både lang erfaring, og høy kompetanse innen noen fagområder - men, det er også meget tydelig at du ikke har kompetanse innen det området du nå begir deg ut på. Så ta med noen råd når det kommer til salg av reklameplass.

Du nødt til å fortelle HVA du selger. Det holder ikke å si at man selger en annonseplass, og at man ikke gidder å forholde seg til demografi, lesertall eller annen statistikk.

Om prisen er dyr eller billig skal jeg ikke kommentere, for det er faktisk umulig å si det ene eller det andre.

Skal man være tilstede på forum og selge, må man forvente spørsmål og svare på dem på best mulig måte. At man har 56 nettsteder å administrere er da ingen unnskyldning. Jeg er sikker på at vi er flere her inne som har mye mer enn dette å administrere, men vi bruker ikke det som unnskyldning.

Én ting skal du få rett i - og det er at merkevaren/ditt personlige rykte er det som er mest verd. Og, derfor også det man skal være forsiktig med å angripe. Dette er det dessverre noen her inne som ikke klarer - ved å skille sak og person.

Å drive "skittkasting" på andre forum om dette forumet er en barnslig handling, noe jeg ville tro en mann med din ballast og livserfaring skulle holde seg for god for.

Ønsker deg lykke til med annonsesalget, men jeg tror nok du skal gi litt mer info for å få noen gode og fornøyde kunder.
 

picxx

Well-Known Member
Får si som en av mine læremestre sa til sine ansatte.

Det kan være greit at du taper penger for selskapet, men prøver du å ødelegge merket eller mitt rykte, er jeg nådeløs.

------------------------------------------- 00 -----------------------------------------

Hvis du mener at det å spørre om statistikk når man skal selge annonsering er ødeleggende for ditt merke eller rykte bør du finne deg annet å gjøre bestefar. Hørte at hekling skal være en sunn hobby.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ser egentlig ikke ut til at du trenger noen til å ødelegge et eventuelt rykte eller merke du måtte ha, det virker som du klarer det fint på egenhånd hvis du fortsetter på den måten her.

Prøv å være litt blidere, og ikke tro at du er den eneste som har peil på alt mellom himmel og jord (du er sikkert flink på noen områder, men det er det faktisk mange andre som også er), så blir nok verden litt snillere med deg :)

Videre - det at du ikke er villig til å oppgi trafikktall, og mener at statistikkverktøy som GA bare er tull sier det meg egentlig bare en ting - du har fint lite trafikk på disse sidene dine, noe som jo også matcher bra med inntrykket man får når man går inn på sidene. 3000 i måneden kan være kjempebillig, og 3000 i året kan være latterlig dyrt, det kommer helt an på hvor mye man kan forvente tilbake, og det kommer igjen i stor grad an på trafikken på sidene man annonserer på.

56 nettsteder: Vel... Hvor mye jobb det er å vedlikeholde dem kommer jo egentlig an på to faktorer: 1 - hvor smart de er laget, og 2 - hvor aktiv du er med å legge ut innhold. For det meste ser det ikke ut til at du er så veldig aktiv med å legge ut noe, og da skal det helt ærlig ikke være noe stort problem å håndtere 56 sider, samme hvor klønete de er laget. Totalt har jeg (og jeg vet det samme gjelder flere andre her) flere sider enn det jeg i større eller mindre grad jobber med, men det er bare noen få av disse som tar mye tid.
 

KBleivik

Banned
Ok. Kan vi la det ligge? Han kommer ikke til å oppgi stats. men kommer neppe til å få solgt reklame før han gir det. Det er hans valg.
Det stemmer da jeg bruker tiden på viktigere ting. Jeg har jobbet med opplæring av selgere og er 100 % sikker på at det ikke var noe kjøpsignal blant de som skriver i tråden.

Gå heller og ta en rask analyse av nettstedene, dere vil finne fort ut at han har veldig lite trafikk, og det er greit nok det.
Ja, men ingen av spesialistene som skrev den sukkersøte kommentaren var interessert i noe kjøp. Da er det bedre å ti stille.

En

https://www.webforumet.no/forum/htm...-html5-og-css3-interessante-forbedringer.html

annen tråd fra spesialistene hvor noen vel nettopp har lært seg å bruke en nettleser.
 

KBleivik

Banned
Jeg hadde planer om å holde meg unna denne tråden da jeg fort så hvor den gikk hen, men klarte ikke allikevel.
Det så jeg også og hadde tenkt å ti stille. Det gikk en stund før jeg svarte, selv om jeg så hva som var skrevet.

Jeg ser at du har både lang erfaring, og høy kompetanse innen noen fagområder - men, det er også meget tydelig at du ikke har kompetanse innen det området du nå begir deg ut på. Så ta med noen råd når det kommer til salg av reklameplass.
Hva vet du om det? Etter 20 år i Norges Bansk forskningsavdeling, begynte jeg i et lite firma i Haugesund. Der hadde jeg det faglige ansvaret for unge selgere i Haugesund, Stavanger og Bergen. De var forpliktet til å pugge finansavtaleloven om rådgivers plikter.

Én ting skal du få rett i - og det er at merkevaren/ditt personlige rykte er det som er mest verd. Og, derfor også det man skal være forsiktig med å angripe. Dette er det dessverre noen her inne som ikke klarer - ved å skille sak og person.
Tiden vil vise hvor mye du skiller deg fra de andre trollene.

Å drive "skittkasting" på andre forum om dette forumet er en barnslig handling, noe jeg ville tro en mann med din ballast og livserfaring skulle holde seg for god for.
Det varte ikke lenge.

Ønsker deg lykke til med annonsesalget, men jeg tror nok du skal gi litt mer info for å få noen gode og fornøyde kunder.
Takk for det.

Ikke på dette forumet for de som har kommentert i denne tråden. Dere har nok informasjon, egentlig i første post. Personer som kun er innom i blant kunne trenge mer informasjon. Dere er ikke interessert og hadde tidd stille om dere var profesjonelle markedsførere. Det samme kan dere si om meg siden jeg var dum nok til å svare.

Det er noe som heter å selge seg ut, men sannelig er det noe som også heter å skyte seg selv i foten også.
 
Sist redigert:

KBleivik

Banned
vent ikke svar på flere sprøsmål.

Vet du ikke forskjell på å svare på spørsmål å forsvare sitt eget omdømme? Andre greier selv å lese denne tråden.

Min fortsettelse dreier seg kun om omdømme behandling. Det hadde nok vært best og ikke svare.

Hvis du mener at det å spørre om statistikk når man skal selge annonsering er ødeleggende for ditt merke eller rykte bør du finne deg annet å gjøre bestefar. Hørte at hekling skal være en sunn hobby.
Så var dere alstså ikke bedre enn fjortisene fra andre norske fora.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Da vil jeg foreslå at du slutter å poste, for den eneste som skader omdømmet ditt her i denne tråden er du selv.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Det var da voldsomt til temperament. Hadde du lagt ut noe av den informasjonen annonsører vanligvis vil ha, evt tilbudt deg å sende denne på mail til interessenter, i stedet for være mest opptatt av å kalle alle andre enn deg selv idioter/grønnskollinger/et.c., så skal du ikke se bort fra at noen kunne ha vært interessert - dvs hvis du faktisk har noe trafikk å snakke om da.

Ser jo også hvilken reaksjon du har fått i tråden du startet på hw.no.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp