Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rekrutering til spåtjenester

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Og slik rekruterer de spåkoner., æsj.

magiccash.no/superop.php

Det ser vel nesten ut som at hvem som helst kan bli spåkone her, men nå er det faktisk strenge regler på hvem som kan begynne med slikt og ikke. Hvorvidt Magiccash følger disse er jo en helt annen sak.

15kr minuttet er pokkern meg ikke gale. Og jeg som bare elsker og prate i telefon. :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Atle. Det er ikke strenge regler. Alle kan begynne med slikt hvis de vil.

Ops, da beklager jeg feilinformasjon. Jeg sjekket opp i dette tidligere, og kom frem til at Teletopia krevde dokumentasjon på at jeg faktisk hadde peiling på det jeg drev med. Det er jo ikke sikkert alle er like strenge som akkurat dem.

- Takk for oppklaringen. Nå skal jeg ikke bidra til og lage tråden mer OT. :)
 

picxx

Well-Known Member
Utifra det som er å lese på sidene til magic circle ser det jo ut som om de krever at du faktisk har litt erfaring med dette.
Når det er sagt vil jeg nok tro det syndes mye om dette i leddet under magic circle.
Der har jeg selv blitt tilbudt jobb ved å lese opp "spåkort" over telefon.
Der ble jeg tilbudt hele 2.- kroner minuttet, noe som da betyr at "mellom mannen" sitter igjen med 13.- fortjeneste.
Så selv om det kan se ut som om det her er magic circle som er litt "ufine" er det nok en god del mere skitt å finne lengre ned i systemet.

Hvordan kvalitets sjekker man forresten en spåmann?
Akkurat det vil vel være særs vanskelig, så det hele vil nok bero mye på om du har talegavene i orden.

All den tid slike tjenester er lovlige i norge har jeg faktisk ingen baktanker med hverken å reklamere for dem og til og med jeg kanskje søker om å bli "superspåmann" :D
 

kongen

kongemedlem
Noen som vet av Klarsynte Klaus og Synske Sølve? Plagsomt med damer som er avhengig av Hotell Cæsar...
 

zapotek

Medlem
Spåkoner... Jeg husker for mange år siden. Jeg satt på datasalen til en ikke navngitt skole. Rett foran meg satt en dame og skrev horoskop for et ukeblad (også ikke navngitt hehe), og jeg klarte selvsagt ikke å dy meg for å se på hva hun skrev....

Plutselig krasja pcen.... Det hele endte med at hun måtte skrive horoskopene om igjen. Bare at nå krev hun en fullstendig annerledes tekst! Altså Vannmannen gikk fra å ha en fantastisk måned i vente, til å rett og slett kunne vente seg nærmest Ragnarok på det personlige plan.

Lang historie kort, jeg fikk ikke akkurat mer tro på den slags tjenester etter den dagen ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Noen som vet av Klarsynte Klaus og Synske Sølve? Plagsomt med damer som er avhengig av Hotell Cæsar...

Jeg er da ikke en dame, og Hotel Cæsar er dagens lille høydepunkt. Er menn som er avhengig også plagsom? :D Uten Hotel Cæsar, da er jo nesten livet ikke verdt og leve. :( :p
 

Niclas

New Member
Plutselig krasja pcen.... Det hele endte med at hun måtte skrive horoskopene om igjen. Bare at nå krev hun en fullstendig annerledes tekst! Altså Vannmannen gikk fra å ha en fantastisk måned i vente, til å rett og slett kunne vente seg nærmest Ragnarok på det personlige plan.

PC-kræsj er jo en traumatisk opplevelse, så det er ikke rart hun ble påvirket.

(Eller kanskje hun så kræsjen som et tegn fra mystiske makter om at hun hadde skrevet feil første gangen.)
 

picxx

Well-Known Member
For å gjøre en lang historie kort, så lenge folk er villige til å betale for en tjeneste ser jeg ikke noe umoralsk i å selge den til dem.
(Om man ikke har fått med seg alle advarsler mot disse såkalte spåfolkene skal man bo bra bortgjemt)
 

kongen

kongemedlem
Jeg er da ikke en dame, og Hotel Cæsar er dagens lille høydepunkt. Er menn som er avhengig også plagsom? :D Uten Hotel Cæsar, da er jo nesten livet ikke verdt og leve. :( :p

Hver gang jeg våkner er jeg kåt (kanskje fordi mine til tider tekkelige drømmer). Når jeg våkner etter middagshvilen, da vil jeg kn&%e. Men neida, Hotell Cæsar jæ#¤&%¤&& fa#n...
 
Topp