Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reporting in

klingenberg

New Member
Heisann godtfolk :)

Jeg er en kar på 31, født og oppvokst i Tromsø, bor og jobber i Oslo. Til daglig driver jeg med utvikling for et teknologifirma, for det meste innenfor .NET.

Webdesign, webutvikling, brukbarhet og standarder har vært av stor interesse for meg helt siden 90-tallet, da jeg nervøst kodet min første webside. Av utdannelse har jeg ett år med webdesign (pre CSS 2.0) og tre år (bachelor) med IT på høyskole.

I mitt daglige virke blir det ikke så mye tid til ren webutvikling da jeg for det meste jobber med backend-programmering, men på fritiden sørger jeg for å holde meg oppdatert på teknologier, trender og så videre. Jeg har tidligere jobbet fulltid som webutvikler og har også vært frilans en (relativt kort) periode.

På dette forumet håper jeg å få hjelp/tips om blant annet design, domener, nye trender og så videre. Jeg tror også jeg kan bidra litt med hjelp til tekniske spørsmål både om server- og klientkode. Jeg tviler dog på at jeg kommer til å være superaktiv her, men kommer sikkert innom minst en gang om dagen.

Min nåværende tumleplass er kstudio, hvor kun bloggen (Wordpress) er alment tilgjengelig. Tidligere administrerte jeg Nettvint.net (alt selvutviklet), men der har det ikke skjedd mye de siste årene (har ikke blitt slettet pga affeksjonsverdi :) )

Takk for denne gang :)
 
Topp