Kjapp og trygg hosting for Wordpress

resultat SEO

click24

Medlem
vet ikke om dette er helt riktig sted for denne forespørselen. men prøver her bl.a.
spørsmålet er.og da snakker jeg egentlig til de erfarne som har endel nettsteder som kanskje har leid inn ekstern hjelp til seo. kan det, eller finnes det noe som helst prosentvis data som viser om noe er bra eller dårlig. har noen f.eks ett nettsted som etter 20 tusen i seo så har trafikken gått opp 10 ganger. og selvfølgelig, har ett nettsted 5 besøkende hver dag og neste 10 så er jo det hundre prosent. men har man noen tusen pr dag. skal man forvente seg en dobling, tredobling.. lurer litt på det siden det er snakk om mye penger. det har selvfølgelig ingenting og si om trafikken øker drastisk. og i mitt tilfellet er trafikk, penger.. håper de som har svaret skjønte avhandlingen.
poenget er om noen vet at benytter seg av seriøs seo, så øker f.eks trafikken med 1000%
eller hva. mulig stor forskjell om stedet har 100 pr dag eller 1000 hver dag. det vet jeg ikke. vet noen andre.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det du spør om her kan umulig besvares med et enkelt svar.

Her er det jo så mange faktorer som skal taes med i beregningen at det blir totalt umulig å gi deg et korrekt svar.

Du må jo se på investeringen i forhold til merverdien som blir skapt. Du må gjøre en avtale som er målbar på en eller annen måte. Og, så må det settes krav iht de måltall dere blir enige om.
 
Topp