Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rotere annonser i javascript?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hallaysen taysen igjen =)

Jeg er på utkikk etter ett lite ad rotator script som kan la meg rotere javascript-annonser ala bannere som vi finner i f.eks Tradedoubler. Google har jeg forsøkt, men finner stort sett ikke mer enn script som lar meg rotere bildeannonser. Helst ikke Openx.. Har ikke så lyst til å sette opp noe svære greier kun på denne lille sia her. Noen gode tips? :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Joa, jeg har lett, men ikke andre steder enn Google. Har ikke sett gjennom alt på Hotscripts enda, men årsak var vel fordi 90% av alt jeg gikk gjennom kun støtter rotasjon av bilder, og ikke javascript. Tenkte det kunne være greit og høre om noen kanskje allerede hadde noe slikt liggende.

Ellers får jeg ta meg av Hotscrips i løpet av morgendagen :)

Takk for godt tips Ole :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Øverste linken fungerte desverre ikke brukernavn, men takk som sjekket opp i dette :) Ryktepoeng utdelt, men desverre bare skriftlig. "You must spread....."

Nå har jeg gått igjennom hele hotscripts uten og finne ett simpelt lite script som kunne gjøre dette for meg. Jeg har søkt med Google, og alt jeg finner ut er at dette er fullt mulig... Hvordan er det jo klin umulig og finne ut av..

Etter flere timer jakt etter dette, kom jeg da plutselig på at hele nettstedet bruker jo Wordpress :p Da var det jo ikke mye vanskelig lenger, da det er uendelig med plugins.. Denne gang slo jeg virkelig på stortromma :D
 
Topp