Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rotet bort 2 registreringer

Tony J

Alle skal få
overflatebehandling.no og gulvmatter.no var ledige. Men jeg stresset ikke og
tenkte "tar det senere". Nå ser jeg jo selvfølgelig at de er opptatte. Haha=)

Får skjerpe meg=)
 

Bjørn

Domenespekulant
been there... done that... var 1-2 minutter for sein å sikre meg et toppdomene en gang..
 

Tony J

Alle skal få
been there... done that... var 1-2 minutter for sein å sikre meg et toppdomene en gang..

Joda, men disse har vært ledige lenge, og jeg har tenkt "jeg gjør det i morgen" eller "god tid". Så jeg har ikke uflaks her en gang. Jeg er bare dum :)
 

NilsF

Medlem
Ledige lenge? Overflatebehandling.no har ikke vært ledig siden det ble registrert 28. februar 2001.
 

Tony J

Alle skal få
Ledige lenge? Overflatebehandling.no har ikke vært ledig siden det ble registrert 28. februar 2001.

Det HAR det. Jeg sjekket domenet 3 ganger og det stod som registrert den fjerde gangen jeg sjekket. Hvis det du sier stemmer er det 2 ting som KAN ha skjedd. 1 jeg har skrevet domenenavnet feil 3 ganger, eller at domeneshop hadde en utrolig lagg i den perioden :)
 

Santo

Active Member
Det HAR det. Jeg sjekket domenet 3 ganger og det stod som registrert den fjerde gangen jeg sjekket. Hvis det du sier stemmer er det 2 ting som KAN ha skjedd. 1 jeg har skrevet domenenavnet feil 3 ganger, eller at domeneshop hadde en utrolig lagg i den perioden :)

Jeg tror man må tro på Norids WHOIS database, og den sier som NilsF at domenet overflatebehandling har vært registrert siden 28.02 2001.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg tror man må tro på Norids WHOIS database, og den sier som NilsF at domenet overflatebehandling har vært registrert siden 28.02 2001.

Okey, jeg får legge meg inn på sykehuset da:)

Historien er enda lengre. En venn tipset meg om domenet i tillegg (vi jobber med nettopp overflatebehandling i samme firma!). Jeg sjekket det 3 ganger som nevnt og var ledig hver gang, den fjerde gangen stod det som opptatt. Jeg skal ta å sende en email til nåværende eier for å dobbeltsjekke, bare for oppklaringshetens skyld ;)

God Jul

*update* Har sendt Tretek (eier av domenet) en email nå med link til denne diskusjonen. Jeg vil legge meg paddeflat dersom jeg tar feil her, men jeg skal ha svar! :)
 
Sist redigert:

Santo

Active Member
Historien er enda lengre. En venn tipset meg om domenet i tillegg (vi jobber med nettopp overflatebehandling i samme firma!). Jeg sjekket det 3 ganger som nevnt og var ledig hver gang, den fjerde gangen stod det som opptatt. Jeg skal ta å sende en email til nåværende eier for å dobbeltsjekke, bare for oppklaringshetens skyld ;)

Hvor sjekket du? Via en registrar sin hjemmeside (f.eks. Domeneshop) eller direkte på Norids sine sider?
 

Tony J

Alle skal få
Nei dette domenet eies av oss og skal brukes i vår markedsføring. Dette har
vært i vårt eie siden 2001-02-28.

Når du sjekker domener så vil du alltdi finne oppdatert informasjon på
norid.no

MVH
TRETEK tre og overflateteknik as

Vidar Heggstad

I HAVE FALLEN!
 
Topp