Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ryktepoeng

haugslett

Medlem
Ser at samtlige moderatorer har fått en aldri så liten boost i ryktepoengene, hehe. :)

Hvorfor har dere gjort det, egentlig? Er det ikke meningen å bruke denne funksjonen for å kunne se hvem som poster mye kvalitet?
 

Ståle

Medlem
Hmm.. Er enig med haugslett der igrunn. Selv om man er moderator så betyr ikke det at andre medlemmer liker brukeren, og det man skulle poste. (og dermed får flere poeng)

Blir helt feil å gi moderatorene (og admins...?) mange grønne, uten at de har "fortjent det".
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Årsaken er enkel - Moderatorene gjør en flott jobb med å modere forumet, noe jeg synes dem fortjener kreditt for. Jeg har derfor gitt alle moderatorer og administratorer en god dose ryktepoeng..

.. En annen grunn er at man i startfasen bare kan gi 1 og 1 ryktepoeng av gangen og man trenger 100 for å få en boble. Iom at dette aldri vil bli et stort forum da vi er begrenset til norske brukere, så vil de aller fleste bruke 1-2 år på å få sin første boble. Brukere som har mye ryktepoeng fra før av kan gi ryktepoeng til andre som er verdt mer enn bare 1. Alle mods og admins gir nå ryktepoeng verdt 10 poeng, noe som vil gjøre at det blir litt mer fart på det for alle sammen.
 

Ståle

Medlem
Ok, den kjøper jeg Kenneth, og da kan det faktisk være et smart trekk, hvis dere som er admins og mods benytter systemet aktivt. :)

Hva er boble? Noen eksempler?



attachment.php
 

Vedlegg

  • Untitled-6.gif
    Untitled-6.gif
    1,3 KB · Sett: 85

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ifølge statestikken jeg har sett litt over så er det vi mods/admins som er mest aktive til å gi ryktepoeng, så det burde ikke bli noe problem. Er vel heller opp til dere å være nyttige ressurser : )
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, vi moderatorer fikk ikke poengene fordi vi er så smarte, men jeg tror de fleste mod`er gir bort endel ryktepoeng og da får alle andre flere også. En kick start av ryktepoengsystemet om man vil.

grønne prikker til høyre = "bobler"

Herved har haugslett og Ståle fått ryktepoeng fra meg fordi de bryr seg:)
 
Topp