Kjapp og trygg hosting for Wordpress

-SØKER SAMMARBEIDSPARTNER- Idé på nett

JAL

New Member
Hei!

Er på utkikk etter en potensiell sammarbeidspartner, evt. flere som kan hjelpe meg med å konstruere en nettside til en foretningsidé jeg har.

Nettsiden skal være satt opp for enveis videostreaming, og det er derfor nødvendig med kunnskap rundt dette.

Vil ikke gå noe særlig mer inn på hva idéen går ut på så tidlig i fasen, annet enn at dette er en idé med mulighet for stor vekst hvis man får det til!

Hvis du ønsker mer info og dette virker interessant, vennligst ta kontakt!

MVH

JAL
 

JAL

New Member
Forstår det, men sitter på lite kunnskap om emnet, og er derfor vanskelig å være konkret. Jeg ønsker at siden skal være konstruert litt i samme sjanger som f.eks NRK nett-tv, i den forstand at:

- Videomaterialet kommer fra ett sted
- Siden er åpen for alle, uten på og avlogging
- Det er mulighet for en viss lengde på videomaterialet

Er ikke avhengig av faste arbeidstider i begynnelsen, og prosjektet kan arbeides med når en har tid, men hvis idéen viser seg å fungere vil det være mulighet for fast arbeid om ønskelig.

Ang. Lønn: Etter som jeg er i oppstartsfasen vil lønn for arbeidet i form av fast lønn, ikke være det mest ideelle (kan diskuteres), men ser for meg at sammarbeidspartner(e) blir medeiere i selskapet.

Håper dette hjalp litt med å danne ett bilde av hva dette er!

JAL
 

JAL

New Member
Er ingen ny youtube! På det markedet tror jeg det er relativt trangt om plassen for tiden. På denne siden vil videomaterialet komme fra oss og bli lagt ut av oss.
 
Topp