Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Så hva synes dere om siden min?

Tulla

Medlem
Dette er mitt andre theme. Jeg tror jeg har vokst ut av dette også. Det første var bare en vanlig blog. Jeg bruker elegantthemes nå, men jeg vil som kunde gjerne føle at de bryr seg.

Så jeg har tenkt på dette fra Woothemes , Editorial. Jeg tenker at det er mange muligheter her, og jeg liker det store bildet. Det er jo ganske likt det jeg har allerede, men det er jo 3 kolonner. Lenger ned er det enda flere. Jeg må kanskje bytte ut noen av disse fontene med noe litt mer "up to date". Kanskje litt komplisert eller rotete?

Det stoffet jeg skriver om er jo ganske vidt. Det er sikkert litt vanskelig for dere å forstå.

  • 1 hovedprogram/spill
  • eksterne/interne ekstraprogrammer, fordeler og ulemper ved dem.
  • nedlastinger til huset, fordeler og ulemper ved dem.
  • masse info om filer, fordeler/ulemper ved dem.
  • tekniske løsning, fordeler og ulemper ved dem.
  • moderasjoner til spillet, fordeler og ulemper ved dem.
  • feil og mangler i hovedprogrammet, fordeler og ulemper ved det.
  • design, fordeler og ulemper ved det.

Når jeg skal laste opp huset har jeg et nytt sett med regler og krav om copyright og nettsteds policy jeg må forholde meg til.

Så merker jeg også at jeg bruker mitt eget nettsted som leksikon. Type: "jeg hadde et skriv om det, hvor er det hen?"

Litt av problemet når jeg har et såpass vidt og til tider kompleks materie, det blir jo ikke noe enklere og det er litt idiotisk når jeg har alt så tydelig på bloggen ... også går jeg og gjør den samme feilen en gang til.

Så jeg trenger litt hjelp med å finne ut hva jeg bør se etter, or hvordan jeg skal organisere. Enkelhet og system er veldig viktig for meg.

Dere må også gjerne komme med noen innspill på sånn som det ser ut nå.
 
Sist redigert:

Hupsey

Medlem
Jeg syns det ser meget bra ut med untak av header.
Headeren er litt for dominerende, og logo/ branding er litt 1998 ut etter min mening. Themet ser også bra ut på mobil..
 

Tulla

Medlem
Takk for tilbakemelding. Det er masse som må fikses på en sånn side. Logoen er vel noe av det jeg ikke liker.

Dessuten har jeg lurt på om jeg skal redusere saturation som det heter på bildene. De er litt rett i fleisen.

Når bildene har såpass stor plass, så er det fordi husa er det som driver alt framover. Det er pga dem at jeg ender i "trøbbel" hele tiden. Så de er på en måte den røde tråden her. Dessuten så skifter jeg på prosjektene da. Jeg jobber ikke bare med ett prosjekt, men fram og tilbake mellom flere prosjekter.

Derfor er det greitt med 1 frontbildet, dette jobber jeg med nå. Så jobbet jeg med dette i går. Blog stilen er jo fleksibel.

Tenkte ikke på at det grønne rundt tar veldig stor plass, men det gjør det jo faktisk.
 
Sist redigert:

Tulla

Medlem
Da har jeg gjort endel endringer. Jeg hadde også store problemer med at oppdatering av endringer tok en dag. Nå har jeg begynt å bruke Opera, etter litt kom endringene med en gang.

Så da tenkte jeg at en ny hovedfont for teksten hadde vært greitt, en litt mer moderne en. Andre innspill?

Volvenom's Creations | My Sims 3 creations | What is your favourite modern house?

Så ser jeg at når jeg linker som dette kommer sida med begge taglines opp her. Nettstedet er jo bare det første.
 
Topp