Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søk etter samarbeidspartnere

BlitZz

Member
Hei! Jeg er på jakt etter noen samarbeidspartnere for fremtidige prosjekter. Jeg er en veldig kreativ person, sprudler av både gode og dårlige ideer. Det eneste problemet er bare det at jeg mangler motivasjon til å fullføre prosjektet mine alene og ønsker da å etablere et lite dev team på fritid-basis. Selvfølgelig, om et prosjekt tar av vil jeg stifte firma slik at vi kan dyrke produktet videre.

Litt om meg:
Jeg vil si at jeg er over "rookie" basis i HTML & CSS. Fortsatt ikke noe å skryte av, men jeg klarer meg ganske fint! Jeg kan ikke PHP eller Javascript men jeg forstår koden og kan redigere den uten store problemer. :p

Jeg leter etter deg som har en lidenskap for web-utvikling og ønsker å bli med på "spennende" prosjekter!
Minstekrav er at du kan skrive web kode. Du trenger overhode ikke være noe mester, bare du klarer å få ideer på "papir" ;)
 

pre tau

New Member
Hei BlitZz!

Alltid fint å søke en partner. Det kan være mye hjelp og trygghet i det! :)
Hva har du gjort før? Bygger du enkle sider med html+css, eller redigerer du cms løsninger helst?
 

BlitZz

Member
Hei!

Vell, jeg begynte med å redigere veldig enkle bootstrap nettsider. Var det som fikk meg interessert i dette! :)
Etter en stund med øving og læring gikk jeg over til noe som heter "Phonegap/cordova". Det er et hybrid framework lignende greier for å lage applikasjoner med Html, Css, Js...(web kode). Har laget 1 ferdig app og 2 halv ferdige.

Det siste nettside prosjektet mitt nå var en cms løsning, med wordpress. (9tro.no)

Dette er portfolioen min om du er interessert: tornoee.com. Er litt ut-datert men har det meste ferdige i den ;)
 
Topp