Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søke om ny vurdering?

testdriver

Ha det bra..
G har nå fjernet en nettside jeg har fra resultatene på søk av ett bestemt nøkkelord jeg tidligere rangerte som #1-3. Jeg tror jeg vet hvorfor og har nå gjort en del tilpasninger. Vurderer nå å søke om ny vurdering, men ser et par fallgruver...

Har noen erfart akkurat dette og søkt om ny vurdering? Noen tanker i det hele tatt?
 

zapotek

Medlem
Anbefaler deg å ikke sende dem noe som helst enda.

1. Gjør nødvendige endringer onsite om du har "overoptimalisert" siden med f.eks. overdreven repeterende ankertekst, keywordstuffing, svært like sider, lenker til spamsider (spesielt urelaterte linker sitewide) etc.
2. Bygg flere innlenker.

Om ingenting hjelper og du føler at du har alt på ditt tørre, kan du sende dem en reconsideration request. Det er isåfall svært viktig at du har fikset opp alt som kan oppfattes som juks av o' store G før du gjør dette.
 

testdriver

Ha det bra..
Takk, zapotek. Da tenker jeg at jeg avventer, ja... Ingen sider er fjernet fra indeksen, Tonny. Jeg er fortsatt #1 på søk av fraser og kombinasjoner av ord, samt noen enkeltord. Men på søk av kun hovednøkkelordet er ikke siden å finne (i det hele tatt!).

Jeg er riktignok #1 når man bruker feil flertallsform (som mange gjør). Det er da snakk om å bytte ut èn bokstav i slutten av ordet.

Jeg er egentlig ganske sikker på at dette er en menneskelig avgjørelse. Et alternativ er jo å flytte over nettsiden til et annet domene. Kjedelig å bygge linker for ingen nytte. Hadde jeg bare visst hvor lenge dette skal vare....

Utrolig frustrerende når sånt skjer.
 
Sist redigert:
Topp