Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søkemotor nøkkelord

Atian

Medlem
Antar det finnes, men vet ikke hvor.
- Hvordan søke etter andre nettsiders søkeord på en enkel måte? Ser for meg at du kan skrive inn en nettadresse og ut får du søkeordene som er brukt på ulike sider etc.

Har en ny side på gang og trenger hjelp til søkeord...
 

Altberger

Medlem
sjekke meta for hver underside bør jo holde det

<meta name="description" content="Vi i Panda Display er prisjagere for at du skal bli sett og oppnå en effektiv kommunikasjon. Derfor tilbyr vi print- og displayprodukter til priser våre konkurrenter misunner oss. Lave priser og enda større volumrabatter. Print produkter, roll up, bannere, messeutstyr, messestand, utstyr for detaljhandelen er bare noe av det vi leverer." />
<meta name="keywords" content="rollup, roll up, reklamebanner, messevegg, messeutstyr" />

* din forside..
Ps; For lang beskrivelse....samt en del du bare burde droppe.
eks;
til priser våre konkurrenter misunner oss. Lave priser og enda større volumrabatter.
--- Det der er innholdstekst og ikke noe for meta, ingen hjelp i seo med det der.

kjør heller;
Prisjagere som tilbyr (nøkkelord, nøkkelord, nøkkelord,)
Hukser ikke antall tegn som max men det er ikke mer enn et par enkle setninger.
(Panda Display står sikkert i tittelen, samt at det er .no domnete ditt så den behøver du ikke i meta)
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
meta keywords har ingen betydning, og de fleste bruker ikke den lengre.
Jeg hadde en dings på nett hvor man kunne sjekke sider, som blant annet sjekket nøkkelord, og det må søkes i all tekst, og det som bør fremheves er description, H-tagger, title osv. men jeg tok den ned på grunn av lav trafikk og for mye jobb med med å holde det oppdatert.

Det finnes mange slike på nett, denne er ganske grei : SEO Tool for Search Engine Optimization Analysis - SEO Workers
 

Atian

Medlem
Dag Frogner:
Det er som du sier, at jeg ønsker å se hvordan andre bruker søkeord, nøkkelord. Jeg har ikke så mye erfaring som så mange av dere andre her, så min enkle tanke er altså å studere andres sider for så å lære hvordan jeg selv kan gjøre det bedre.

Altberger:
Jeg har vært inne på tanken som du sier, å studere hver enkelt side, som er enkelt, men tidkrevende. Kanskje var det noen enkle, gratis søkemotorer som kunne hente og sortere dette på en bedre måte.
- Jeg setter også utrolig stor pris på din tilbakemelding på Panda Displays description og keywords. Tusen takk!

Adeneo:
Om jeg forstår deg riktig, så mener du altså at keywords har (absolutt) ingen betydning - eller bittelitt betydning?
Lenken din var bra. Takk skal du ha!
 
Topp