Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker Designer/Webutvikler/Rådgiver

Bakkskive

Medlem
Hei!

Har tidligere brukt en bekjent som driver på hobbybasis til dette, men trenger mer struktur da driften vokser.

Først og viktigst: Jeg skal ha en annonse inn i et tidsskrift og deadline er 3. Februar! Oppdraget vil medføre å lage selve annonsen med min firmalogo, kontaktinfo og varer/priser i PDF format. Har medieplan, logo og innhold klart, men vil ha kyndig hjelp med utforming.

Min nettside: Maskinbutikken.no, Velkommen til vår nettbutikk

Driftsform er ENK og omsetning er salg og tjenester.

Selv tar jeg bilder og legger ut produkter, oppdaterer tekster og den slags, altså den daglige driften er covered. Problemet er at jeg er mekaniker av yrke og eier/daglig leder og vil fokusere på den jobben og ikke måtte bruke 1000 timer på å lære meg alt om design og programmering.

Den tabben gjorde jeg med regnskapsføring.

Om jobben

"Jobben" det er snakk om vil for det meste være oppdragsbasert, jeg sender mail med hva jeg trenger, endring av farge, layout, ny annonse, ny banner (salg, kampanjer tilbud etc), sette opp/integrere moduler og programmer.

En annen tjeneste som er interessant er å få input på ting som nettsiden trenger/ikke trenger og forbedringer. En å diskutere litt med.

Her ser jeg etter en ærlig sjel med nødvendig kompetanse og firma for et langvarig forhold.

Betaling er det du som bestemmer, om du vil ha timebasis, oppdragsbasis eller litt av begge.

Ta kontakt:
Tommy(dot)Nordby(Alfakrøll) g m a i l (punktum) kåm

Eller bare svar i teksten under.
 

Bakkskive

Medlem
Da er nok antageligvis stillingen besatt. Vil takke for all interessen og tilbudene jeg har fått både per mail og via PM, de ble alle grundig vurdert.
 

Bakkskive

Medlem
Takk for interessen og alle tilbud gitt via mail og PM. Jeg har nok funnet min mann, men alle tilbud ble gått grundig igjennom.
 
Topp