Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker erfaren webutvikler med grafiske kunnskaper!

shake

New Member
Søker en seriøs webutvikler med litt tid til disposisjon.
Du vil ikke trenge å lage en nettside, men hjelpe med noen problemstillinger i wordpress og eventuelle problemstillinger.DVS kunne wordpress 100% inn og ut.
Samtidig må du ha litt grafiske kunnskaper for å lage en simpel logo.

Betaler 2000,- for arbeidet og evnt tillegg for ting som måtte dukke opp!

Send en PM om du kunne være interessert!
 

typisk

Utvikler
Ellers har du jo det problemet at flinke kodere ikke akkurat er så flinke grafiske designere. Jeg kunne godt hjulpet deg med WP, men logodesign er ikke min greie.

Om du vil ha napp kjapt så deler du opp jobbene. Kanskje møter du på drømmepersonen som er logo- og WP-ekspert.
 

shake

New Member
Du betaler 2000,- sier du, men bortsett fra at du skal ha logo, sier du ingenting om hvor mye jobb det blir med WP. Kanskje greit å spesifisere litt nærmere slik at vi vet hvor mye jobb det er snakk om?


Det er egentlig fordi jeg ikke har peiling på hvor mye jobb som innebærer i det. Har minimal erfaring og kunnskap om det, men går utifra at det ikke burde være så veldig krevende for noen med erfaring på temaet (Wordpress) altså. Noen plugins virker ikke kræsjer med javascript(ble jeg fortalt) så måtte deaktivere endel plugins og menyen er bugged. Er vel en del slike "feil" som må fikses. Har også et problem med at det ikke funker å legge til subcatagories fra adminpanelet. Er sikkert flere feil som jeg ikke vet om engang og vet egentlig ikke hvor vanskelig dette er å fikse.

Men burde vel ikke være så veldig krevende? :p
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det du nevner der høres ikke så ille ut egentlig, men ofte når man begynner å feilsøke, så dukker det opp fler og fler problem underveis.

Det beste er vel kanskje å få noen til å jobbe på timebasis? Da får du ihvertfall full kontroll på utgiftene...
 
Sist redigert:
Topp