Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker interiørblogger!

Gullak

Medlem
Soveromsbutikken Sengemakeriet Trondheim søker etter noen som er interessert i å skrive en interiørblogg som vi kommer til å promotere på vår facebook side, og vår hjemmeside.
Vi stiller med alt av hosting av denne bloggen.
Hvis du ønsker å gjøre et samarbeid med oss, eller evt kjenner noen som kunne vært interessert. Ikke nøl med å ta kontakt med oss! Send en E-post til: Andreas@sengemakeriet.com å fortell litt om deg selv, og din bakgrunn, og hvorfor akkurat du skal få skrive vår blogg! :)
 

Gullak

Medlem
Blir vertfall ikke betaling med det første.
Evt varer som skal testes og taes egne bilder av.

Vet ikke helt effekten av dette enda, i forhold til økt besøkstall på hjemmesiden\nettbutikken, og evt økt salg. Så da tør jeg ikke å love bort noen lønn.

Søker derfor etter noen som ser på dette som en hobby, og elsker å holde på.
Etter å ha lagt ut annonsen på hjemmesiden, og vår facebook, igår, så har jeg fått 4 henvendelser med folk som kunne tenkt seg å gjort det.

Så det er vell bare å vente litt å se om den "riktige" dukker opp.
 

zapotek

Medlem
"Nedre grense for honorar på enkeltoppdrag som blir utlyst her er på kr 2000 og jobbene skal være relatert til web/Internett. "
 

annettelode

Medlem
Du bør få tak i noen som kan skrive for søkemotorer for å få artiklene der du ønsker at de skal være

Kunne godt tenkt meg å teste ut noen av produktene deres jeg.......
 

Beergear.no

Medlem
Marianne er flink. Hun har sendt dere søknad.
Bor i Trondheim, veldig opptatt av interiør, og har erfaring med å skrive om det.
Tror dere blir fornøyd om dere gir henne en sjanse!
 

Tonny Kluften

Administrator
:rolleyes::rolleyes:
Jeg søker også personer som vil lage en blogg for meg og promotere noen nettsider jeg har. NB! Viktig, du må jobbe gratis, men hvis jeg tjener penger på deg skal jeg vurdere om du skal få litt av pengene. Men det er nok aller best at du gjør dette som en hobby for jeg har ikke tenkt å gi deg noe på en god stund.
Men først må jeg vite litt om deg så jeg kan vurdere om du skal få lov til å jobbe gratis for meg. Ok?
:rolleyes::rolleyes:
 
Sist redigert:

Beergear.no

Medlem
Regner med at du prøver å være ironisk her?
Ser ikke noe galt i at folk blogger for produkter som en start.
I alle fall ikke om de allerede blogger om samme emne uten å få noe som helst for det.
Sponser selv bloggere med ujevne mellomrom.
De får gratis produkter de allikevel hadde kjøpt (i alle fall en del av dem)
Vi får omtale og linker.
Alle er happy :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ironisk? Syntes du ikke det er litt spesielt at man må sende en søknad om å få lov til å drive en blogg til fordel for et annet firma, når man i tillegg ikke får betalt for jobben?

Kan heller ikke se noe sted at man faktisk får prdukter for å gjøre dette?
 

hvaer

Medlem
Du bør få tak i noen som kan skrive for søkemotorer for å få artiklene der du ønsker at de skal være

Unnskyld meg, men å skrive for søkemotorer gikk ut i 2011. Merkelig at dine forelesere ikke har brydd seg mer om Panda/Penguin, enn å lære folk til å skrive for søkemotorene...
 

Beergear.no

Medlem
@Dag.
Nei egentlig synes jeg ikke det er så rart....
Det står jo at man eventuellt får varene man tar bilder av.
Det regner jeg med at de må gi folk, ellers gidder vel ikke folk med litt mellom øra dette...
Hun jeg tipset om dette synes det hørtes helt greit ut.
Hun blogger allerede om dette fordi hun har stor interesse av emnet.
Men kan ikke tenke meg at hun, eller noen andre for den saks skyld, gidder å jobbe gratis i lengden.
Mulig det er jeg som er rar, men ser ikke noe galt i dette.
De er ærlige og sier det ikke blir betaling i starten.
Det er en frivillig avtale mellom voksne mennesker (regner jeg med)
Ser egentlig ikke NOE galt i dette.
At de må søke....synes det også er ganske naturlig jeg :)
 

xdex

Medlem
Jeg søker også personer som vil lage en blogg for meg og promotere noen nettsider jeg har. NB! Viktig, du må jobbe gratis, men hvis jeg tjener penger på deg skal jeg vurdere om du skal få litt av pengene. Men det er nok aller best at du gjør dette som en hobby for jeg har ikke tenkt å gi deg noe på en god stund.
Men først må jeg vite litt om deg så jeg kan vurdere om du skal få lov til å jobbe gratis for meg. Ok?

Der fikk jeg en god start på dagen! :D
 

JoachimO

Medlem
Tja... for å være fair får jo den eventuelle bloggeren "lønn" i form av dekket hosting, vareprøver og ikke minst gratis markedsføring på butikkens facebookside. Hvor mye sistnevnte er verd kommer jo dog helt ann på hvor aktiv nevnte side er.

Slik jeg leser posten er det jo ikke snakk om at noen skal skrive en blogg FOR butikken, men snarere sin egen blogg hvor vedkommede omtaler butikkens produkter med jevne mellomrom.

Da står man jo fritt til å også kjøre på med egne affilliateannonser etc.
 

Gullak

Medlem
For oss som ikke har drevet med dette før, så vet jeg NULL hva det vil være værdt for oss å ha egen blogg på vår butikk.

Og du synes det er rart at jeg ikke kommer med konkrete "lønnstilbud" til en som evt skal skrive litt for oss?

Sier vell kansje litt mere om deg, 90% av bloggerne ute i Norges land, regner jeg med blogger uten fortjeneste, de gjør det fordi at de synes det er GØY å dele sine tanker om ting og tang, og også om produkter og interiør.

Så hvis jeg søker etter noen som er faktisk opptatt av dette, så må vell det være opp til meg, Tror du jeg er intrisert i å ødelegge en bedrift som min far har brukt 28år av livet sitt på å bygge opp?

Jeg har fått flere svar fra folk som kunne tenkt seg å gjort dette på våre premisser, og kun EN har spurt om lønn, var vell nesten det eneste det ble spurt om i mailen, og det var en Mann.

Det er vell ikke rart at jeg vil at folk skal skrive litt om seg selv før jeg ansetter en person, som skal være en del av frontfiguren for vår bedrift.

Har du hørt om folk som har blitt ansatt uten å vært på jobbintervju før?

Takk til dere som vertfall prøvde å svare denne posten seriøs, det setter jeg stor pris på! :)
 
Topp