Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker ios & android utvikler til samarbeidsavtale 45% av ny sosial app

sinols

Medlem
Hei, jeg har søker i dag en person som kan være med og utvikle min app til ferdig produkt.

Jeg har ingen kunnskap med utvikling av app, dette er en app som trenger en
utvikler som er villig til å jobbe uten lønn men med 45% eierskap av appen.

https://dribbble.com/shots/1932277-New-App-2015

Der kan du se en skisse jeg har laget.

Jeg står selv for design og en ferdig ide som har hatt veldig positive tilbakemeldinger.
Mange mener at dette er noe som mangler men som føles forventet i fremtiden.
 

xdex

Medlem
45% av hva da? Aksjer? Er firmaet registert? Hvem betaler serverkostnadder etc? Skal man være med på å betale dette også? Er det gjort noen research om det er behov for en slik app?

Er det noe økonomi for markedsføring av appen? Er det forventet at den skal markedsføre seg selv? Hvor kommer denne kapitalen fra?

Syntes slike ting gjerne kan stå i posten, så slipper man å lure.
 

sinols

Medlem
Jeg har pratet åpent om appen til minst 15-20stk hvor det oftest startes en energi og positiv diskusjon
hvor det menes at dette hadde vært trengende.

Markedsføring skjer igjennom facebook, forskjellige poppulære blogger rundt om i verden hvor de vil bli kontaktet for
og skrive om den. Kapitalen på markedsføring blir fordelt men jeg tar det meste selv. Dette diskuteres nærmere.

All sponsing og inntjening på pluss versjon vil bli fordelt 45/55. Alt som har med appen og gjøre på inntjening deles
med denne prosenten.
 
Nå stiller jo vel og merke sinols med design selv, så det er jo ikke bare en ide.
Men jeg tror likevel at det blir vanskelig å finne noen med tilstrekkelig kunnskap til at de vil gjøre dette bare for eierskap i dette produktet.

Om denne ideen tar av, og dere trenger flere utviklere og lignende. Får da fortsatt denne personen beholde sine 45% og så må du tar av ditt overskudd og gi til de andre?
 

sinols

Medlem
Søker fortsatt etter engasjert app tekknikker om jeg kan få kalle det dt. Vurderer selv Westerdals app linje fordi app er meget interessant og ser store muligheter for fremtiden som app utvikler.

Har ofte gode ideer, nå trenger jeg og kombinere mine ideer med utdanning og bygge nettverk innenfor denne verden.

Tipper det er få i Norge med en slik utdannelse?
 

erlsae

Medlem
Vurderer selv Westerdals app linje fordi app er meget interessant og ser store muligheter for fremtiden som app utvikler.

Ingen vet hvordan fremtiden blir. Sitter du med en bachelor i app-utvikling (har ikke sjekka om det er bachelor eller årstudie, men går ut i fra det er bachelor), så styrker du deg ikke blant mengden hvis du plutselig skulle bytte mening. Det er mange på forumet her som lærer seg kodespråk som hobby (jeg er en av de), og ser virkelig ikke poenget med å rote bort 3 år på noe en kan lære seg selv ? ...

Bare det jeg selv tenker, men for all del, vi er forskjellig.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei, jeg har søker i dag en person som kan være med og utvikle min app til ferdig produkt.

Jeg har ingen kunnskap med utvikling av app, dette er en app som trenger en
utvikler som er villig til å jobbe uten lønn men med 45% eierskap av appen.

https://dribbble.com/shots/1932277-New-App-2015

Der kan du se en skisse jeg har laget.

Jeg står selv for design og en ferdig ide som har hatt veldig positive tilbakemeldinger.
Mange mener at dette er noe som mangler men som føles forventet i fremtiden.

Skissen er jo ikke tilgjengelig! Og, hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt å søke et sted hvor det er mer tekniske folk. Er sikker på at det finnes mange der ute som ikke ønsker å drive med noe selv, men gjerne er med som medeiere så lenge de kan gjøre det de elsker - å programmere.
 

Camillafr

Medlem
Det er alltids en mulighet for at folk stjeler ideen din. Du må nok dele en del informasjon for at folk skal være villige til å investere i den. Og ligger der en del informasjon er det enkelt å stjele den.

Det er nok mulig å ta patent, og om du har nok tro på ideen din burde ikke det være noe problem.

Lykke til :)
 
Topp