Søker skribenter

En tråd i 'Jobbutlysning' startet av SEOMannen, 27 Jun 2019.

1. SEOMannen

SEOMannen Medlem

Vi (Mementor AS) søker skribenter til diverse skrivejobber. Det er alt fra produkttekster til generelle artikler på emner som helse, bedriftstjenester, aktiviteter osv.

Er du interessert, så er det bare å ta kontakt. Vi har arbeid klart til den rette personen nå.

2. Lebardski

Lebardski New Member

Hei SEOMannen og Mementor. Jeg er interessert i slike oppdrag. Har skrevet for flere på forumet og andre bedrifter lokalt og utenlands. Tema kan være stort sett det meste, da jeg har et flytende og godt språk.

Jeg regner meg ikke som en ekspert på SEO, da de fleste klienter kjenner det mye bedre. Men jeg har ingen problemer med å skrive for optimalisering av tekstene. Mine sterkeste sider er derfor norsk språk og levering til avtalt tid.

Dette har gitt meg mulighet til å prioritere dette de siste 4 årene.

Prisene er gode. Ta kontakt med meg her eller på bgtekst@gmail.com

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Jeg kn anbefale Lebardski, har kjøpt hundrevis av artikler fra han.

4. Oddvar

Oddvar New Member

Hei. Jeg ser denne tråden er noen måneder gammel, men hvis dere fortsatt har behov for skribenter så er jeg ledig for oppdrag.
    Jeg har jobbet som frilanser innen oversettelse og korrektur fra engelsk til norsk innenfor IT i omtrent tre år, i tillegg til at jeg har laget en del manus til kortere forklaringsvideoer. Utover dette har jeg 30 års erfaring innenfor salg og salgsledelse, og noen år med selvstudium innenfor digital markedsføring. Jeg er godt kjent med SEO.
    Hvis behovet fortsatt er tilstede, så ta kontakt.

5. Elisabeth Nøvik New Member

6. Sølvi Waage New Member

Del denne siden