Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker Webdesigner / coder til spennende prosjekt

Variance

New Member
Søker webdesigner / koder til spennende prosjekt.

Designer/ koder må ha god kunnskap i php, javascript, sql og github, om jeg ikke tar feil. (Jeg er ingen webdesigner). Det går fint om du ikke kan alle programmene, flere personer går fint, jeg søker eventuelt et team om det er nødvendig for å fullføre nettsiden.

prosjektet er en genial idee til en nettside (domaine er kjøpt, 1 år siden) å krever mye arbeid. Ideen til nettsiden er en ide vi virkelig tror på og har planlagt over lang tid og er klar for gjennomførelese.

Jeg har sett et par nettsider som har prøvd seg på samme ide, men som har gjennomført den elendig i forhold til potensialet til ideen. ingen av disse sidene er for øyeblikket noe kjent eller bra nok gjennomført til å bli kjent.


Jeg kan ikke avsløre noe mer informasjon til ideen her.

Ta kontakt på Email for mer informasjon om ideen og om dette kan virker interessant for deg :)


kontakt:
toto11_7@hotmail.com
 

seher

Medlem
Option nr 1
Dette høres ut som noe du burde spørre venner/familen din om.
Vil ikke de putte in eks antall tusseladder er det ingen andre som vil putte inn tid eller penger.

Option nr 2
Du sparer hver kr du kan få tak i starter deg et firma å tar det derfra.

Option nr 3
Går i banken tar deg et lån så er du i gang.
Regner du med å tjene mer en rente kostnad er det vel ikke noe å lure på.
 

Variance

New Member
Option nr 1
Dette høres ut som noe du burde spørre venner/familen din om.
Vil ikke de putte in eks antall tusseladder er det ingen andre som vil putte inn tid eller penger.

Problemet er at jeg ikke har noen venner/familie som driver med webdesign

Option nr 2
Du sparer hver kr du kan få tak i starter deg et firma å tar det derfra.

For øyeblikket søker jeg noen som kan brenner for ideen like mye som meg og vil bygge siden / firmaet sammen meg. og eventuelle kostnader under prosessen vil jeg betale for. som sagt, jeg søker ikke ansatte, men samarbeids partner.
 

Variance

New Member
De fleste ideer på web er ikke så unike som man selv tror. Djevelen ligger i utførelsen.

jeg er helt enig, som sagt skrev jeg: Det er mangen som har prøvd seg på denne ideen selv, men alle gjennomførelsene er elendig til nå.
 
Topp