Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker Webutvikler til prosjekt

Tenshi

Medlem
Prosjektet er et steg-for-steg handlekurv som kalkulere prisen for hver ting brukeren velger. Applikasjonen skal være one-page og ettersom brukeren velger gjenstander så skal handlekurven oppdatere seg.

Vi ønsker å bruke forskjellige gjenstander med forskjellige antall slik at for eksempel en fisk vil ha en spesifikk pris, deretter bli ganget opp med antall fisker valgt og bli lagt til i handlekurv/total sum.
Når brukeren er ferdig med bestillingen så vil de bli tatt videre til et form der de fyller inn detaljer som adresse osv, når brukeren klikker send så skal dette bli lagret, og en kopi sendt til epost

Ett adminpanel for å justere prisene på gjenstander er et krav ( Mulighet for å legge til flere gjenstander/objekter enkelt er ønskelig, men ikke et krav), og administratorer må ha muligheten til å se hvilke ordre som har blitt lagt igjen på en enkel og stilfull måte(Beskyttet område/login)

Det vill ikke være noen betalingsløsning på denne løsningen.

Ferdigheter: Javascript, PHP, HTML, CSS, MySQL
 

Jonatan

New Member
Sendte deg en PM på mandag vedrørende om du fortsatt trenger siden, og at jeg kan lage den om du er interessert.

Siden er ferdig laget, om du vil se på den, send meg en PM med mailen din (er lettere å svare ofte når man mailer (føler jeg))

Hovedgrunnen til at jeg skriver det her, er et håp om at i tilfelle du ikke får varsler av PM, så får du det her :p
 
Topp