Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker webutviklere

sinols

Medlem
Hei

Jeg er ute etter ett team som kan utvikle en ide jeg har. Jeg står selv som designer og eier av dette. Jeg søker etter ett team som bor i nærheten av Oslo. Jeg bor selv i Oslo og er avhengig av personlig kontakt. Trenger ett lite team på 2-3.

Hva er det dette handler om?
Jeg har en ide om å lage en nettside hvor brukere kan lagre sine favoritt sider fra nette. Akkurat som delicious.

Hvorfor velge denne isteden?
Stikkordet her er enkelt. Jeg vil ha en mye enklere og raskere utgave. Ikke så mye annet enn det og lagre sider. Ikke noe "heavy" design eller noe. Men enkelt. Jeg har laget ett design hvor jeg har valgt og bruke "black and white".


Høres dette interesangt ut?
Du kan sende meg en mail: sinols91@gmail.com
 

zapotek

Medlem
Hint 1: Ingen har klart å få suksess med en slik side i Norge frem til dags dato. Du trenger et markedsføringsbudsjett på linje med Groupon for å klare det.

Hint 2: Du trenger ingen utviklere. Google "Delicious clone" så finner du sikkert et ferdig script som kan brukes.
 

sinols

Medlem
Trur nok ikke at man skal satse i norge på noe sånt. Dette er mer internasjonalt : )
Kan hende jeg ikke formulerte meg helt riktig. Men jeg vil ha ett team som eier dette.
 

quicktech

Medlem
Jeg synes det er trøttsomt med alle disse innleggene fra folk som ønsker å ha med webutviklere på laget gratis. Men samtidig har jeg forståelse for at en og annen kanskje har en god idé som det faktisk kunne vært interessant å jobbe dugnad på mot eierandeler for den rette vedkommende.

Hva med å åpne et eget underforum for nettopp denne typen "Ikke betalte jobber", slik at vi får et mer tydelig skille her inne mellom dugnad - hobby - profesjonelle jobber?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg synes det er trøttsomt med alle disse innleggene fra folk som ønsker å ha med webutviklere på laget gratis.

Problemet med denne typer annonser er jo ikke selve intensjonen, men forretningsplanen.
Skal man lage den neste "delicious", "youtube", "facebook" eller noe annet er det ikke utenkelig at noen vil være med på dette HVIS DET ER PENGER Å TJENE!
Problemet med 100% av disse veldig gode ideene er at det ikke forekommer en eneste plass HVA eller HVORDAN man skal tjene penger på disse prosjektene.

Jeg tror ikke at noen her på webforumet er imot veldedig arbeid, men jeg tror at de aller fleste heller bruker noe av sin tid på veldedig arbeid som gir resultater heller enn å kaste bort en masse tid og/eller penger på prosjekter som er like lite gjennomtenkt som en solskinnstur i jolla den 13 januar i barentshavet.
 

quicktech

Medlem
Problemet med denne typer annonser er jo ikke selve intensjonen, men forretningsplanen.
Skal man lage den neste "delicious", "youtube", "facebook" eller noe annet er det ikke utenkelig at noen vil være med på dette HVIS DET ER PENGER Å TJENE!
Problemet med 100% av disse veldig gode ideene er at det ikke forekommer en eneste plass HVA eller HVORDAN man skal tjene penger på disse prosjektene.

Jeg tror ikke at noen her på webforumet er imot veldedig arbeid, men jeg tror at de aller fleste heller bruker noe av sin tid på veldedig arbeid som gir resultater heller enn å kaste bort en masse tid og/eller penger på prosjekter som er like lite gjennomtenkt som en solskinnstur i jolla den 13 januar i barentshavet.

Amen!
 
Topp