Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Salg av elektroniske varer på vegne av andre

Hupsey

Medlem
Jeg har tenkt å selge elektroniske produkter som andre har laget fra min nettside( i prinsipp som itunes)
Jeg ønsker å betale produkt eierene med en % cut av salget. Er et affiliate script noe som kan brukes til dette? Er usikker siden alle salg skjer fra min side... Jeg ønsker at betalingen skal gå gjennom paypal, men har ikke sett at de kan ordne rev share løsninger. Er det noen som kan gi tips til løsninger? Jeg gir rykte poeng til beste tips;-) Er det forresten noen som vet hva fordelingen mellom produsent og nettside er på salg fra itunes og amazoon?
 

KBleivik

Banned
Personlig har jeg elendig erfaring med Amazon sitt affiliate program. Google AdSense, TradeDoubler, Commision Junction (som alle overfører penger direkte til din konto) samt LinkShare er bedre.

Er det mulig så kan du jo se om det er mulig å lage en sydnikert nettbutikk for det du vil selge på dine siter. Kanskej litt vanskelig å finne en god leverandør på det, men jeg er sikker på at de finnes.
 

Hupsey

Medlem
Egentlig er jeg på jakt etter den enkleste måten å dele intekt av salg fra min nettside. Det jeg trenger er at en viss % av et salg automatisk skal sendes til "produkt produsent" paypal konto. Vil helst slippe fulskala nettbutikk, vil selge produktene direkte fra download linker.
 

Hupsey

Medlem
Jo, har tenkt på det. Lurte bare på om det var en måte å automatisk splitte beløpet, for å få mindre manuelt arbeid..
 

Hupsey

Medlem
Ja, 30 cent. Med produkter i 1 dollar klassen er det lite å hente.. Takk for tips til wp plugin, det var noe slikt jeg så for meg.. Jeg får gå i tenkeboksen å se om det er verdt arbeidet..
 
Topp