Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Saludos fra Spania!

CB-Web

Medlem
Hei hei..

Ung mann på 24 som flyttet til Spania for 3.5 år siden.. Alltid vært intr i spill, teknologi, pc og jeg begynte å bli kjent med wordpress for rundt et år siden.. Etter dette har det bare "ballet" på seg..

Jeg er også veldig intr i spillutvikling/apps, og har eksperimentert med dette i rundt et år det også..

Nå har jeg endelig satset ordentlig på min første side, med paid hosting til og med :p Ellers har jeg kun designet for andre på gratis hosting sider..

Her er min portfolio side atm: CB-Web | Just another WordPress site og min nye nettside som jeg startet for en mnd siden: Nyheter CB-Nytt Har fått veldig god respons fra norske og spanske på min nye side og kommer til å satse 100% på den fremover!! På min første mnd har jeg rundt 1000 stk på siden og over 1000 tweets!

Håper jeg kan hjelpe til med ting her på forumet, jeg har lurket rundt en stund, men bestemte meg for å bli medlem og en webgrunder som alle dere andre :D

Saludos fra Spania!
CB-Web:cool:
 
Sist redigert:

CB-Web

Medlem
Nei du har vel fått høre den et par ganger tenker jeg hehe..

Jeg bor da på Costa Blanca, i Altea like ved Benidorm.. Synes det er for lite nettsider som integrerer folkene som bor her nede til å dele opplevelser, spesielt hos de eldre..

De fleste gjør det kun for å reklamere, selvsagt, jeg vil jo reklamere jeg også.. Men jeg håper siden min kan bli en "brukerstyrt" nettside med nyheter og bilder fra Costa Blanca, ikke kun "spis her, kjempegod mat" og KUN nyheter om nordmenn, men ikke for eks spansk økonomi, turisme, hva enn medlemmene finner av nyheter.. Så har lagt til buddypress slik at folk kan treffes :)

Saludos!
CB
 

muffins

Medlem
Olá! Velkommen hit. :) Har du noen prosjekter å vise på spillutviklingsfronten? Var selv ganske ivrig for et par år tilbake, men det ble liksom aldri noe av (web tok over, hehe).
 

CB-Web

Medlem
Takk for varm velkomst folkens :)

Muffins: Har bare drevet med Multimedia Fusion fra Clickteam.. Veldig enkelt "visuelt" spillutviklingsprogram.. Har prøvd ut alle gratis og enkle spillprogram, men liker helt klart dette best..

Var med i noen konkurranser i fjor hehe, men nå kan jeg hvertfall programmet og kan lage enkle ting, og kan konvertere dette til flash med et ekstra program.. Her har du en link til min profil på newgrounds: PuTs

Det jeg er mest fornøyd med er santas secret helper, 20 forskjellige levels :)

Enjoy..
CB
 
Topp