Kjapp og trygg hosting for Wordpress

samarbeid?

Tonny Kluften

Administrator
Jeg trenger noe nytt, litt ny giv osv.
Etter nesten to år som webmaster lever jeg nå av mine norske og engelske nettsteder, det er reklame og affiliatevirksomhet. Jeg kunne tenke meg å samarbeide med noen for å øke inntekten min og inntekten til en evt. samarbeidspartner. I tillegg er jeg litt lei av å drive alene, ønsker noen å spille ball med for å si det sånn.

Innspill mottas med takk.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har tenkt i samme retning selv. Vet ikke innen hvilke områder (trenger forsåvidt ikke flere innom de områdene jeg allerede er innom). Kanskje starte et SEO prosjekt av noe salg sammen. Bare et helt random prosjekt.

Eks: Lage en humorbilde side og rankere på "funny pictures" eller noe slikt.
 

MrOlsen

Medlem
Ny giv...

Bestemte meg mars i fjor at jeg ønsket å bli rik på Internet.
Resultat:
60 cent i Google ads. Noen kroner og dollar ut. Litt mer erfaring. Rundt 80 domener jeg har lyst til å utvikle.

Sammarbeid Ja takk.
ps. Greier fremdeles ikke å skrive en eneste HTLM kode.

Jeg trenger noe nytt, litt ny giv osv.
Etter nesten to år som webmaster lever jeg nå av mine norske og engelske nettsteder, det er reklame og affiliatevirksomhet. Jeg kunne tenke meg å samarbeide med noen for å øke inntekten min og inntekten til en evt. samarbeidspartner. I tillegg er jeg litt lei av å drive alene, ønsker noen å spille ball med for å si det sånn.

Innspill mottas med takk.
 

angelservice

New Member
Dette er jeg også interesert i, enten bygge et forum fra scratch med bra domenenavn, kanskje gå sammen å kjøpe noe etablert og videreutvikle dette.
 
Topp