Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sammenkomst for WF medlemmer

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det har vært snakk om før, uten at det ble dratt videre, så da tenkte jeg å ta det opp igjen etter Akvario nettopp foreslo det.

Hva sier dere til en liten sammenkomst for WF i sommer? Jeg er hjemme nesten hele july, så om det er mulig å få til noe innenfor det tidsrommet passer det fint for meg.

To spørsmål til dere: Kunne du tenke deg en sammenkomst for WF og når passer det for deg?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Saken er at nesten hvilken som helst dato passer for meg, derfor tenkte jeg å høre hva folk sier, så skal jeg prøvde å negle det ned til noen spesifikke datoer! men kunne vært spennende å se hvor mange som er interessert også!

Hva slags opplegg er dere interessert i? Det er jo for det sosiale, så jeg vil tro at å gå et sted hvor man kan bestille et par pizza og drikke litt øl duger! Kanskje Juiced.no kan fikse noen babes så vi kan ta et nach også? :p
 

sKrud

Meget sliten student
Dere skal alltid til Oslo.. Huff..

Hva med at vi tar det i Bodø da? :p

Om dette blir gjennomført litt utpå sensommeren kan jeg svinge innom når jeg flytter til Køben..

men om det er snakk i nær framtid kan jeg nok ikke delta..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg ser vel ingen nødvendighet i at vi alle samles - så dere som bor i grisgrendte strøk kan vel møtes på en eller annen fjelltopp.......hehe..... Og, skrud - når du kommer til Køben skal vi nok få hooket opp på et eller annet tidspunkt ;) Er bare 4-5 timer mellom oss da.... og det hender jeg er forbi Køben....

Samtidig som vi er igang - hvor mange er det her som kunne tenkt seg å delta på en Blogcamp i DK med faglig innhold og parties.....?? Kommer folk fra hele Skandinavia/Europa til dette.....
 
Topp