Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Santander Forbrukslån

Mats@TD

Medlem
Santander Forbrukslån er lansert hos TradeDoubler i dag. De tilbyr forbrukslån opptil 250 000 kroner.

Santander betaler NOK 215,- per Lead (søknad) og iLead og har 45 dagers cookietid. De har en begrenset søkeordspolicy hvor bud på brand og feilstavelser ikke er lov. Santander har G2-sporing og er et forhåndsbetalt program hos TradeDoubler.

Nettside: https://www.santander.no/

Flere produkter fra Santander er på vei inn og Gebyrfri (kredittkort) burde være oppe forhåpentligvis i løpet av denne uken.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Vi får være glade for at TD gir mere :)
Uansett, skulle man ha den provisjonen som agentene får så skulle man ha hatt 600-800 per søknad. Gjennomsnittet på innvilgede forbrukslån ligger på 60000 - 80000 kr. Agentene får opptil 5% av dette. 15 - 30% prosent av lånesøknadene blir innvilget. Disse tallene er veeeldig røffly anslått, men ikke på jordet.
 

picxx

Well-Known Member
Kanskje, men de skriver 168,0 EuroAds

Skal ikke si det for sikkert, men har en anelse om at euroads kjører forskjellige segmenter på sine publishere. Det er ikke første gangen jeg har sett forskjeller i utbetalingene hos euroads.
Hos meg er den samme summen som msites oppgir oppgitt hos euroads.

Vel, OT...tråden er om TD, og deres bedre tilbud via santander.

For å komme med litt mere OT info, for de som ikke har fått det med seg:
- Tele2 øker isales tariffene + betaler 3.- / UV i en 14 dagers periode.
- Jamba øker satsene, og du vil automatisk bli oppgradert til premium segment om du tar kontakt med TD.
 

picxx

Well-Known Member
Dette finner jeg ikke noen plass..altså at Tele 2 betaler 3kr per Uv...står 0 hos meg..

Betaler på etterskudd, altså, etter at den 14 dagers prøveperioden er over.
Dette stod i den mailen jeg fikk:
Tele2 øker nå sine tariffer på mobilt bredbånd i en prøveperiode på to uker (med mulighet for
forlengelse). Tjen hele 220 kroner per salg og 110 kroner per iSale. Alle affiliates med
bannervisninger vil i tillegg til salgstariffene motta 3 kroner per unike besøkende (UV). Dette vil
overføres til din konto når prøveperioden er over.
 

Adrian

New Member
Hehe, en liten avsporing her.
Litt artig at denne tråden ligger på førsteplass i google på søkeordet "santander forbrukslån"!
 
Topp