savnet/funnet annonse plass..

nancy

Medlem
Hei,
vet ikke om jeg skriver denne tråden på rett sted, men men..

Jeg lurer på om det er noen her som kan gi meg råd om hva slags program en kan bruke til en savnet/funnet mulighet på en nettside.

eksempel på hva jeg mener

Savnet/funnet
 

Tonny Kluften

Administrator
Enkel løsning:
Hvis du har et CMS med artikler i kategorier kan du velge hvilken kategori som skal vises når du klikker på savnet eller funnet.
For skjemaer er det bare å bruke vanlige skjemaer som fylles ut av brukeren, du legger så inn dyret i riktig kat(t)egori.

Avansert løsning:
Du kjøper eller får noen til å lage et script som du setter inn på siden din.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ikke nødvendigvis. Men du nevnte ikke noe om hvem som skal kunne publisere noe. Skal hvem som helst publisere noe savnet/funnet?
I den løsningen jeg nevnte vil alle kunne sende inn skjema, men kun admin kan publisere infoen fra skjemaet.
 

nancy

Medlem
hvem som helst må kunne publiser noe savnet/funnet og legge ut bilde(r), endre/slette annonse. en admin må også ha alt av muligheter...
 
Topp