Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Seastart, nybegynner i bransjen

seastart

Medlem
Seastart.noHei, Jeg heter Atle
er 37 år
Gift, med to barn, datter på 19, og sønn på 5 mnd
og ikke for å glemme stor hund på to år.
(trenger vel ikke nevne stasjonsvogn)
Er ganske grønn i web side produksjon, men lærer etter hvert.
startet en internett side for 1 år siden, som er en Maritim Startside (kan jeg si portal) en side som er rettet mot de maritime markedet. ideen kom tilfeldigvis da en eller annen nevnte "hvorfor finnes det ikke en slik side"
da tenkte jeg.... det må jo gå ann å få til.
Har ikke tenkt så mye på utseende enda, men er begynt å eksprimentere litt med dreamweaver nå. det har vert mest fokus på innhold så langt. Har ikke markedsført siden enda, men når jeg har fått et bedre design på fremsiden, så begynner jeg med markedsføring. siden er stort sett reklame basert, og har ca 500++ besøkende pr dag, og det er jeg fornøyd med i og med at jeg ikke har markedsført enda. satser på at det skal bli bra til slutt.
har også mange andre prosjekt på gang, men det får jeg komme inn på en annen gang. sjekk innom på siden min Seastart.no men som sagt det er ikke slik den blir utseende messig nå jeg er ferdig

MVH
Atle Vik
 

seastart

Medlem
Takker for det, jeg tror jeg har funnet en "nisje", jeg ser her på domeneshop statestikken at det er mest skip som er innpå, det er nok jungel telegrafen som har berget meg. på sol rating har jeg litt lavere, men jeg tror det kommer av at jeg ikke har lagt til "sol koden " på alle sidene, der viste det i går 370.

(Sliter med masse feilkode på sidene, er vel det jeg må konsentrere meg om nå tenker jeg)

Designet ser ikke bra ut nei, men du kan tro jeg var fornøyd med det i begynnelsen. hehe

Må nesten nevne.
Er det noen fra Austevoll, ev. Bergen her som kan gi meg et kveldskurs i Dreamweaver eller lignende program?
 
Sist redigert:

haugslett

Medlem
Anbefaler deg å hoppe over delen der du lærer såkalte "What You See Is What You Get" program og starte rett på XHTML koding. Etter min erfaring er hardkoding det eneste som duger om du vil ha systematisk og ren kode :)

Noen ressurslinker:
World Wide Web Consortium - Her kan du validere koden, for å se om den følger standarder, som alle nettlesere (burde) følge.
W3Schools Online Web Tutorials - Navnet er selvforklarende. Gratis og god innføring i det meste nybegynnere lurer på. Se på "XHTML" delen.
 
Topp