moneymaker
Medlem
Jeg har holdt på med enkel nettmarkedsføring helt siden jeg begynte med disse web-greiene, så horisonten i forhold til annen markedsføring og bissniss er ikke den helt store. Jeg har nå "oppdaget" to ting de ikke har i Canada, fordi foreldrene mine nå har besøk derfra, og det er ting vi ser på som helt vanlige her hjemme og som alle vet hva er OG bruker *ofte*.
Det store spørsmålet blir da - hvordan i all verden kan jeg gå fram for å tjene penger på dette her?
....som selvsagt er et helt umulig spørsmål, siden jeg ikke vil si noe om hva det gjelder.
Men er det noen som kan peke meg i riktig retning i forhold til hvordan man får i gang salg av produkter i et land der det ikke finnes noe sånt fra før?
Alle nyttige innspill er velkomne!
Det store spørsmålet blir da - hvordan i all verden kan jeg gå fram for å tjene penger på dette her?
....som selvsagt er et helt umulig spørsmål, siden jeg ikke vil si noe om hva det gjelder.
Men er det noen som kan peke meg i riktig retning i forhold til hvordan man får i gang salg av produkter i et land der det ikke finnes noe sånt fra før?
Alle nyttige innspill er velkomne!