Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger 5 ulike nettsider

tavarish

Medlem
Rydder opp litt i antall domener med innhold jeg har, og det er da 5 domener som selges.

1. Asiahotell.no
Domenet er registrert i 2007. Det er en side oppe, men her må det gjøres en hel del, så man må nok legge inn noe nytt. Mange i Norge reiser til Asia på ferie og jobb. Dette domenet er derfor ypperlig for affiliate til Booking.com, Agoda.com eller tilsvarende. Enkelt navn å huske om man skal til Asia og trenger hotell.

2. Asialenker.no
Domenet er registrert i 2006. Her er det nettopp lagt inn nytt theme og ganske mye er gjort med det allerede. Et godt domenene for de som har interesse for eller skal til Asia og trenger noen kvalitetslenker.

3. Asianyheter.no
Domenet er registrert i 2007. Her ligger det RSS feeder som henter data fra ulike kilder og gir oppdaterte nyheter for ulike land. Godt domenenavn for den som skal ha nyheter fra Asia.

4. Samsite.no
Domenet er registrert i 2002. Domene for webhosting, og det er også et theme der som er custom made (for noen år siden) og kan benyttes om man ønsker det. Har vel PR 2 tror jeg og kan også gjøres annet med.

5. Seansite.net
Domenet er registrert i 2005. Engelsksprlig med en hel del artikler og et theme som er kjøpt og passer bra til nettstedet.

Ingen av disse nettstedene er gjort særlig med og de har lite innlenker, så utgå fra 0 besøk (selv om det er noe besøk på alle så utgå fra 0). Utgå derfor fra 0 inntekter også foreløpig selv om det er litt inntekter på noen av de.

Er du interessert i noen av disse, så send meg en PM. Intet bud er for lavt eller høyt :).
 
Topp