Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger annonse plasser

Martin R

Medlem
Selger annonse plasser på Martinravndal.blogg.no
Selger et par annonse plasser på min blogg, for å tjene et par penger for å oppgradere mine nettsider og kjøpe programmer til andre nettsider som jeg driver med.

Selger en annonse plass (link)
1. Uke: 100kr
2. Uker: 200kr
3. Uker: 300kr
4 Uker: 400kr

Banner 1 uke:
468x60 = 500kr
140x350 = 1000kr

Har du andre banner størelser / lengre tid?
Vis du vil annonsere på min blogg i lengre tid, så kan du få stor rabatt på prisene over.

- Martin Ravndal
Martin@rabattnett.com


Minner om at prisene gjelder kun til 1 APRIL!
 
Sist redigert:
Jeg får ikke opp bloggen din kun en 404 melding ... det er ikke 1. april ennå ...
 

Morph

Svart belte i snoking
Han skrev nok feil - antar at han mener martinravNdal.blogg.no

..jeg skulle likt å se trafikktall siden du priser deg så høyt.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Dere kritiserer pris før dere vet hva dere får....

Det jo det som er hele problemet. Ingen vet hva de får her, for han kan fortsatt ikke dokumentere disse besøkstallene han legger frem og da blir det for dumt å selge annonseplasser til 1000,- pr uke...

Han sier at han har 150 faste lesere daglig, men han kunne jo like godt sagt 15000 om dagen. Om man ikke kan dokumentere dette har det jo ingen verdi og alle som driver seriøst og vil selge annonser på nettsiden sin, bruker Analytics eller andre programmer for å holde oversikt over besøkende.

Og, jo han lurer på hva han kan ta for annonsene: https://www.webforumet.no/forum/generell-markedsf-ring/15960-150-faste-bes-kende-hver-dag.html

Men takk for at du passer på. ;)
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Det jo det som er hele problemet. Ingen vet hva de får her, for han kan fortsatt ikke dokumentere disse besøkstallene han legger frem og da blir det for dumt å selge annonseplasser til 1000,- pr uke...

Han sier at han har 150 faste lesere daglig, men han kunne jo like godt sagt 15000 om dagen. Om man ikke kan dokumentere dette har det jo ingen verdi og alle som driver seriøst og vil selge annonser på nettsiden sin, bruker Analytics eller andre programmer for å holde oversikt over besøkende.

Og, jo han lurer på hva han kan ta for annonsene: https://www.webforumet.no/forum/generell-markedsf-ring/15960-150-faste-bes-kende-hver-dag.html

Men takk for at du passer på. ;)

Spør heller etter tall enn å kritisere pris! Er en uting at man skal kritisere prisen til de som selger annonser etc her inne.
 

Tonny Kluften

Administrator
Spør heller etter tall enn å kritisere pris! Er en uting at man skal kritisere prisen til de som selger annonser etc her inne.

Annonsene som er her er ikke rubrikkannonser. Noen av annonseselgerne her, også deg Msites, har en tendens til ikke å gi ut nok info. Da blir det fort diskusjoner og spørsmål.

Det er veldig enkelt å gi bort statistikk og det må man når det etterspørres. Hvis man ikke gir ut relevant info mister man retten til å annonsere på WF.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Annonsene som er her er ikke rubrikkannonser. Noen av annonseselgerne her, også deg Msites, har en tendens til ikke å gi ut nok info. Da blir det fort diskusjoner og spørsmål.

Det er veldig enkelt å gi bort statistikk og det må man når det etterspørres. Hvis man ikke gir ut relevant info mister man retten til å annonsere på WF.

Hold deg for god til å trekke meg inn som et tema i denne tråden. At det ikke gis nok info i tråden rettferdigjør ikke kritikk av prisen, så jeg forstår ikke ditt forsvar av de tre som her kritiserer pris!?!

Å komme med spørsmål som er relevante synes jeg er helt ok - slik som å spørre etter mere statistikk.
 

Tony J

Alle skal få
Når man skal selge annonseplass så burde det vært en automatikk i å vise til statistikk. Når man alikevel etter flere spørsmål fra forummedlemmene ikke tar seg bryet til å vise til statistikk som de spør etter, så ikke bli overrasket om det kommer kritikk. Burde vært en regel med statistikk i salgsannonser.
 

Hakasu

Medlem
Topp