Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger facebook brukerprofil med 2300 venner.

knippsen

Medlem
Facebook brukerprofil med 2300 venner vurderes solgt. Profilen er i stadig vekst.
Profil på brukere/venner er: Bosatt i Oslo/omegn. Alder 17-30 år. Ca lik kjønnsfordeling.

Brukerprofilen har til en viss grad vært brukt til å promotere uteliv i Oslo, men kan selvfølgelig lett endres uten at "vennene" merker det.

I disse dager er det nesten umulig å bygge opp en sterk brukerprofil på facebook pga sikkerhetsrutinene deres. Dette bør derfor være en god mulighet markedsføringsmessig.

Bud ønskes på pm.
 

knippsen

Medlem
600.- for en facebook profil med 2300 venner er for meg helt uaktuelt desverre. håper dere respekterer at jeg ønsker bud på pm og ikke i tråden. jeg selger når jeg hvis jeg får en pris som er fornuftig for meg.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
600.- for en facebook profil med 2300 venner er for meg helt uaktuelt desverre. håper dere respekterer at jeg ønsker bud på pm og ikke i tråden. jeg selger når jeg hvis jeg får en pris som er fornuftig for meg.

Sett en nedre budgrense da... :rolleyes:
 

knippsen

Medlem
Kan man bytte epost adresser som meldinger fra Facebook kommer til? Om ikke vil man jo slite litt..
det kan man.

Jeg setter minstrepris 5000.-, det mener jeg denne profilen minimum er verdt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal ikke henge meg opp i prisen, men synes det er riktig at man påpeker regelverket når man selge et produkt som både er uetisk og som strider i mot platformen det opererer fra:

Fra Facebook terms:

Punkt 4.4:
You will not use your personal profile for your own commercial gain (such as selling your status update to an advertiser).

Punkt 4.9:
You will not transfer your account (including any page or application you administer) to anyone without first getting our written permission.

Dette burde Tonny ha tatt tak i før lenge siden.
 

picxx

Well-Known Member
Ja, Tonny, her burde du ha vist ansvar og lest deg opp paa facebooks TOS for lenge siden. Det samme gjelder selvsagt TOS paa alt annet som skal selges eller legges ut for salg.

(oi! husker en som solgte gaming av saker paa kudos for en stund siden... lurer paa om han hadde lest seg opp pa kudos' tos jeg?)
 

picxx

Well-Known Member
Det er faktisk et poeng i det som Kenneth sier. Fordi det er kjedelig og betale 5000 for noe som man kan risikere blir stengt etter kort tid.

Det maa jo vaere kjoepers go'morn aa sette seg inn i facebooks TOS foer han kjoper, ikke Tonnys... :rolleyes:
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, Tonny, her burde du ha vist ansvar og lest deg opp paa facebooks TOS for lenge siden. Det samme gjelder selvsagt TOS paa alt annet som skal selges eller legges ut for salg.

Tråket jeg på en av hovedstrategiene fra "Picxx Big Book of Marketing" nå eller? Om man jobber i mediabransjen og ikke har fått med seg de elementære reglene for spam på Facebook, så må man ha bodd under en stein. Det tror jeg ikke Tonny har gjort! Som Dagmar sier, skal man kjøpe en dodgy markedsføringstriks til 5000 bør man vite at det kan gå tapt før man får tatt det i bruk.

(oi! husker en som solgte gaming av saker paa kudos for en stund siden... lurer paa om han hadde lest seg opp pa kudos' tos jeg?)

Og vi så vel alle hvordan det gikk med kudos? Det er forøvrig ikke det samme. Jeg solgte aldri noe. Da har jeg gitt mitt bidrag til denne tråden..
 

picxx

Well-Known Member
Tråket jeg på en av hovedstrategiene fra "Picxx Big Book of Marketing" nå eller? Om man jobber i mediabransjen og ikke har fått med seg de elementære reglene for spam på Facebook, så må man ha bodd under en stein. Det tror jeg ikke Tonny har gjort! Som Dagmar sier, skal man kjøpe en dodgy markedsføringstriks til 5000 bør man vite at det kan gå tapt før man får tatt det i bruk.

Foruten at du mener at Tonny burde følge opp alle tråder ved å lese seg rundt på TOS og andre retningslinjer på tjenester eller produkter som selges her på WF skjønner jeg overhodet ikke hva du vil frem til Kenneth. .. :confused: :confused:
 
Topp