Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger fotballklipp.no

Eivind Ertesvåg

New Member
I desember lagde jeg en side med domenet fotballklipp.no
Tanken bak siden var å lage en viralside bestående av fotballklipp. Jeg ser nå at jeg ikke har tid til å bygge opp denne siden og ønsker derfor å selge den.

Medfølger:

- Domenet fotballklipp.no
- Facebookside ved navn: Fotballklipp - for oss som aldri får nok fotball. Har i dag 222 følgere. Disse har likt siden fra desember 2014. Ingen promotering, reelle klikk.
- Du får med temaet Sociallyviral, som koster $45 hos mythemeshop (https://mythemeshop.com/themes/sociallyviral/). Du får ikke kontoen min hos mythemeshop, men du får beholde det nedlastede themet som ligger på wordpresskontoen.

Stats:

stats.jpg

4407 views fordelt på 2015. Det skal sies at det er lagt lite arbeid ned i siden, og ingen promotering. Jeg vil tro lesertallet på en slik side er mulig å få høyt dersom man ligger ned en del arbeid.

Bud:

Send meg PM med bud. Jeg har en minstepris i hodet, og gir budgivere beskjed om denne oppnås, evt hva som er høyeste bud.
Ellers info om siden du synes mangler, kan spørres om i denne tråden eller på PM.

NB

Første gang jeg ligger noe ut for salg her. Dersom det er ting jeg ikke har fulgt retningslinjer på er det bare å informere meg om det, så ordner jeg opp i det !
 

Eivind Ertesvåg

New Member
Som sagt så har jeg ikke solgt noe slikt før. Verdimålingen min er gjerne helt på tur,og velger derfor først å se hva eventuelle bud ligger på;)
 
Topp