Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger Laptopshop.no

Bjrl

Medlem
Jeg selger nettstedet med alt innholdet + domenet. Om du beholder innholdet slik det er eller om du endrer på det - vel, det er din sak. Når du har kjøpt det er det du som er sjefen.

Jeg har ikke hatt tid til å utvikle dette nettstedet slik jeg hadde tenkt. Og det kommer jeg ikke til å få tid til fremover heller. Kanskje du kan gjøre mer ut av det enn jeg har gjort?

Uansett er det ikke helt håpløst det jeg har fått til. Se her:

* Rangerer som nummer 4 hos Google på søkeordet laptop (ca 60.500 lokale søk pr mnd)
* Rangerer som nummer 1 hos Google på søkefrasen "billig laptop" (ca 1.000 lokale søk pr mnd)
* Rangerer også brukbart på andre søkefraser der laptop er en del av frasen
* PR 2 hos Google
* Tall fra Analytics viser 1003 unike besøkende fra 1. januar i år og fram til jeg skriver dette

Inntekter fra 1. januar til nå er beskjedne. 265 kr hos Adsense. MPX-annonsene fra Tradedoubler har gitt meg 101,15 kr (en solgt laptop). 99 kroner har det blitt fra NetOnNet via Zanox (en solgt laptop der også). Og fra Kelkoo via Tradedoubler er det 38,75 kroner. Så sånn omtrent 500 kroner fra 1. januar til 20. mai.

I denne perioden har jeg brukt nøyaktig 0 minutter på nettstedet. Og det var ikke mye mer enn 0 minutter jeg brukte før denne perioden heller, noe du enkelt ser av innholdet der.

Ambisjonen var høyere enn tida og andre arbeidsoppgaver tillot. Og slik vil det være fremover.

Så da er muligheten for meg tredelt:

1) La det være som nå, hente ut et sted rundt 1000 - 1500 kroner i året på å betale domeneavgiften som vel er en drøy hundrelapp, eller
2) Bruke et par timer på å bygge noe mer salgsutløsende innhold og dermed kanskje doble/tredoble/firedoble årsinntjeningen, eller
3) Selge til noen som kan bruke domenet, Google-rankeringen, Pagerank eller andre sider ved det jeg selger til å tjene mer og få mer ut av dette enn jeg kan rekke over

Jeg tror alternativ 3 er best for både meg og en eventuell kjøper.

Jeg tar imot bud. Skal det være noe poeng å bruke tid på å selge og overføre domenet og slikt, bør det være bud som er på i allefall 4.000 kroner. Ellers beholder jeg selv og går for alternativ 1 eller 2 i stedet.

Setter også en "kjøp nå"-pris på 10.000 kroner, så du får det for den prisen hvis du vil betale.

Ellers lar jeg budene gå fram til midnatt om en uke, dvs 23.59.59 den 27. mai.

Bud og spørsmål kan sendes på PM eller tas i tråden her.
 
Topp