Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger moteportal for menn

Fashion

New Member
Hei,

Jeg vurderer å selge min nettportal med fokus på herremote da jeg ikke har tid til å oppdatere den. Jeg har hatt 4-5 skribenter som har skrevet gratis artikler for meg det siste året. De gjør dette av ren kjærlighet for moteyrket. Jeg får også flere henvendelser i måneden av menn som ønsker å skrive, så det er stort potensiale å få mye gratis innhold. Mange større aktører innenfor herremote i Norge har vist interesse for prosjektet og det burde være mulig å få til gode reklameavtaler.

Antall besøk av variert veldig avhengi av nye innlegg på siden. Denne måneden har det vært ca. 8000 innom, hvor 5700 av dem var unike. I perioden med mest aktivitet fra vår side, så har vi vært oppe i 11,000 besøkende (usikker med unike). Inntjening det siste året har ligget på rundt 9500,- fra Tradedoubler (da har jeg ikke brukt noe særlig tid på å tilpasse dette). Jeg har også markedsført en mindre nettbutikk jeg driver igjennom portalen. Det er veldig usikkert hvor mye jeg har tjent igjennom denne kanalen. Men ettersom dette er eneste markedsføringskanal for nettbutikken, så vil jeg tro at jeg har omsatt for noen tusen kroner i måneden igjennom portalen.

Jeg har nesten ikke markedsført portalen i det hele tatt. De fleste kommer fra Google. Jeg mener det er kjempe potensial i portalen. Det finnes få gode portaler(om noen i det hele tatt) med fokus på herremote i Norge.

Det er selvfølgelig usikkert på om skribentene ønsker å bli med ved videresalg. Men det burde ikke være noe problem å få inn nye, da interessen er stor. Med litt engasjement fra kjøper, så tror jeg det ikke burde være noe problem å få en haug av gode skribenter. Som en slags belønning så har jeg hatt en avtale med NN.07 der skribenter kan få kjøpe klær for halv pris, mot noe reklame av NN.07 på siden.

Send meg en PM om det er ønskelig med mer informasjon samt link til portalen.

Bud under 15,000 vurderes ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Bud under 15,000 vurderes ikke.

Hva baserer du denne prisen på?
Kan du fremvise min. 6 mnd. trafikktall basert på google analytics kan du godt sende meg mer info.
 

hansson

Langveisfarende
At det skal ha vært såpass stor pågang fra folk som vil skrive gratis artikler høres ikke riktig ut. Spesielt ikke på en side med såpass lave trafikktall. Og innenfor en nisje som såpass få menn har noe spesielt forhold til. Hadde det vært fotball hadde jeg kjøpt den, men mote? Neppe. Ikke meningen å være negativ, bare tenker realistisk.
 
Topp